۰

قاچاقچی خودرو در چابهار 860 میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: یک قاچاقچی خودرو در شهرستان چابهار 860 میلیون ریال جریمه شد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سیدمرتضی مدنی‌فدکی در زاهدان اظهار کرد: شخصی اقدام به ورود یک دستگاه خودروی وانت تویوتا از طریق منطقه آزاد چابهار برای تردد در منطقه داشت و به طور غیرقانونی آن را از محدوده مورد نظر خارج کرده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متخلف برخلاف اخطارهای متعدد مبنی بر برگشت خودور به منطقه موردنظر هیچ اقدامی نکرد افزود: با شکایت گمرک چابهار و معرفی او به تعزیرات حکومتی، پرونده برای متخلف تشکیل و پس از اجرای تشریفات قانونی پرونده مورد نظر برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی چابهار ارسال شد.
این مسؤول ادامه داد: ارزش برآورد شده برای خودرو از سوی گمرک بالغ بر 430 میلیون ریال بوده که متخلف با جعل گواهی گمرکی اقدام به خروج خودرو کرده بود.
وی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار با شروع رسیدگی و تفهیم اتهام قاچاق یک دستگاه خودرو اقدام به اخذ دفاعیات متهم کرد که نامبرده در زمان رسیدگی هیچ‌گونه مدرک قانونی دال بر خروج خودرو از منطقه آزاد و یا تحویل آن ارائه نکرده است.
مدنی فدکی بیان کرد: پس از اخذ آخرین دفاع نیز شعبه اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 860 میلیون ریال جزای نقدی معادل بهای خودرو و نیز بهای مال تلف شده موردنظر به نفع دولت کرد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 432940
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *