۰

استقرار کارشناس رابط مادران در بیمارستان علی بن‌ابیطالب (ع) زاهدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از استقرار کارشناس رابط مادران در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان علی بن‌ابیطالب (ع) زاهدان خبر داد.
استقرار کارشناس رابط مادران در بیمارستان علی بن‌ابیطالب (ع) زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، نخستین جلسه هماهنگی و پیگیری وضعیت مادران باردار پرخطر در سال 95 با حضور معاون درمان و معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از کارشناسان دو حوزه در معاونت بهداشتی برگزار شد.
مهدی طباطبایی در این جلسه اظهار کرد: ارتقای سلامت مادران باردار و کاهش مرگ و میر مادران از برنامه‎های مهم وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارتقای کیفیت مراقبت‌های دوران بارداری و ساماندهی وضعیت مادران باردار پر خطر، اجرای برنامه پیشگیری از انتقال ایدز از مادر به کودک و هماهنگ با بیمارستان‌های غیر دانشگاهی در زمینه خدمات رسانی بهینه به مادران باردار را از برنامه‌های مهم قابل پیگیری در سال 95 در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد.
این مسئول تصریح کرد: ساماندهی و پیگیری مادران در حوزه بهداشت و درمان با تعیین کارشناس رابط پیگیری کننده در بیمارستان علی بن‌ابیطالب (ع) زاهدان اجرا خواهد شد.
 وی افزود: این رابط نقش تسهیل کننده بین حوزه بهداشت و درمان با هدف ارائه صحیح خدمات به مادران در کوتاهترین زمان را بر عهده خواهد داشت.
گفتنی ست، کارشناس رابط بیمارستانی ضمن مدیریت و راهنمایی مادران باردار پرخطر برای دریافت خدمات بیمارستانی مورد نیاز با ارائه پسخوراند به سطوح خارج بیمارستانی تعامل بین دو حوزه برای ارجاع و پیگیری مادران را برقرار خواهد کرد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 430670
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *