۰

ادامه دادن بحث توئیت منتسب به آقای رفسنجانی خطایی بزرگ‌تر از رد دیرهنگام آن است

مینواصلانی تأخیر رد توئیت منتسب به آقای رفنسنجانی اشتباهی بزرگ دانست و گفت: ادامه این بحث از طرف مشاور ایشان آن هم با حرف هایی که فقط بار دیگر ضعف رئیس تشخیص مصلحت نظام را در مسئله مدیریت سایت و رعایت اصل هماهنگی مسئول سایت با آقای رفسنجانی را پررنگ تر می کند، اشتباهی بزرگ تر است.
ادامه دادن بحث توئیت منتسب به آقای رفسنجانی خطایی بزرگ‌تر از رد دیرهنگام آن است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، در خصوص ادامه بحث ها از سوی حامیان آیت الله هاشمی رفسنجانی در رد کردن توئیت منتسب به ایشان گفت: وقتی فردی چون رئیس تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: «جملاتی را که درباره موشک به من نسبت داده اند، تکذیب می‌کنم. موشک ها را برای دفاع از خود لازم می‌دانم.» دیگر حرفی برای اثبات ادعای ایشان باقی نمی ماند که افرادی خود را اینچنین به آب و آتش می زنند و روزنامه هایی هم آتش بیار معرکه می شوند.
وی ادامه داد: این طور به نظر می رسد که برخی از نزدیکان به آقای رفسنجانی چون غلامعلی رجایی مشاور ایشان، رد توئیت از جانب آقای رفسنجانی را باور ندارند و هنوز به دنبال ادله های دیگر برای مقبول کردن این حرف برای مردم هستند در غیر این صورت چرا با گفتن حرف هایی ضد و نقیض این قضیه را بار دیگر رسانه ای کنند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه در هر صورت این اتفاق بسیار نامبارک و در عین حال گوشزد کننده توجه بیشتر مسئولین رده بالای کشوری به فضای مجازی و انتخاب افراد ذی صلاح برای هدایت سایت ها و توئیت های منتسب به آنها را دارد، گفت: چه آقای هاشمی این سخنان را گفته باشند و چه با  عدم توجه کافی به فضای مجازی و گرداندگان صفحات منتسب به خود، بدون تقصیر نخواهند بود.
وی در ادامه  به خرسندی رسانه های اسرائیلی از این توئیت اشاره کرد و  اظهارداشت: رسانه‌های جهانی با پرداختن به محتوای این پیام از سوی هاشمی، این پیام را نه تنها موضع هاشمی بلکه موضع بسیاری از جریان های سیاسی نزدیک و حتی منتسب به هاشمی اعلام کردند و با ذوق این پیام را واکنشی به رزمایش های موشکی سپاه اعلام کردند؛ در این میان نقش رسانه های اسرائیلی و وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی گسترده تر بود.
اصلانی تکذیب دیر هنگام این توئیت از جانب آقای رفسنجانی، آن هم بعد از موضع گیری مقام معظم رهبری و بصورت غیر رسمی را  اشتباه بزرگی خواند که باعث شده است همچنان مشاوران و نزدیکان به ایشان به دنبال رفع آن باشند. اما ادامه این بحث از طرف مشاور ایشان آن هم با حرف هایی که فقط بار دیگر ضعف رئیس تشخیص مصلحت نظام را در مسئله مدیریت سایت و رعایت اصل هماهنگی مسئول سایت با آقای رفسنجانی را پررنگ تر می‌کند، اشتباهی بزرگ تر است.
 رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح « با افزایش توان عملیاتی نیروهای مسلح که مجموعه ای از سازماندهی، تجهیزات، آموزش و پشتیبانی است، در کنار ارتقای توانایی های معنوی که فراتر از واجبات و مستحبات دینی است و باید در اعماق قلب نیروها بوجود آید، نیروهای مسلح احساس قدرت واقعی بدست خواهند آورد.» بر قدرتمندی روز افزون نیروهای مسلح با تقویت بنیه علمی و موشکی و معنوی تأکید کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 430857
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *