۰

ارسال 125 مقاله به کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت از ارسال 125 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ملی خبر داد.
ارسال 125 مقاله به کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، احمد مهربان صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت» در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد واحد زاهدان، اظهار کرد: این کنفرانس ملی با حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت افزود: مقالات بسیاری به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که بعد از بررسی هیئت داوران، 125 مقاله برای ارائه به صورت پوستر و سخنرانی انتخاب شده‌اند.
دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت گفت: 100 مقاله به صورت پوستر و 25 مقاله به صورت سخنرانی در دو نوبت صبح و عصر در روزهای برگزاری همایش ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از قطب‌ها رشته ریاضی کشور مطرح است، گفت: ریاضی یکی از اساسی‌ترین و قدیمی‌ترین رشته‌‌های دانشگاهی سیستان و بلوچستان است لذا میزبانی این کنفرانس بر عهده این استان قرار داده شده است.
مهربان بیان کرد: در حاشیه برگزاری این کنفرانس دو روزه، نمایشگاه علمی از دستاوردهای دانشگاه‌های استان در زمینه موضوع  کنفرانس دایر خواهد شد.
وی ادامه داد: یک نمایشگاه صنایع دستی و معرفی آداب و رسوم و فرهنگ مردم سیستان و بلوچستان در قالب سیاه چادر در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت  گفت: چالش‌های بین صنعت و دانشگاه یکی از موضوعات مهمی است که در این کنفرانس به آن پرداخته خواهد شد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 430965
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *