۰

برگزاری مراسم اعتکاف در 60 مسجد سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم اعتکاف در 60 مسجد سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فصل‌هاى ارتباط با خدا هستند و اعتکاف یکى از موضوعات دینى است که بزرگان دین مثل پیامبر(ص) به آن توجه خاص و ویژه‎اى داشته‎اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامى ما انقلاب ارزش‌ها است که باعث رویش جوان‌هایى بود که مساجد را پر از معنویت کردند.
این مسئول ادامه داد: در سال گذشته 4 هزار و 536 نفر در 50 مسجد در مراسم اعتکاف حضور داشته‎اند و  هزار و 136 نفر از معتکفان را اقایان و 3 هزار و 400 نفر را خانم‌ها تشکیل داده‌اند که از این آمار 430 نفر دانشجو بوده‎اند.
وی گفت: امسال برنامه اعتکاف از دو ماه قبل آغاز و ستاد اعتکاف تشکیل شده است و  ثبت نام به دو صورت هم در مساجد مربوطه و  هم به صورت اینترنتى صورت می‌گیرد.
بزمانی افزود: برادران علاقمند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف می توانند برای ثبت نام از روز سه‎شنبه به چهار مسجد جامع خیابان آزادی، جوادالائمه(ع) جنب مزار شهداء، ولیعصر(عج) بلوار جمهوری و مسجد حضرت حسین بن علی (ع) مراجعه کنند.

بزمانی بیان کرد: خواهران می‌توانند جهت ثبت نام به صورت همزمان به سه  مسجد الزهرا(س) آزادگان، مسجد کوثر زیباشهر و مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان دانشگاه 13 مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هزینه مشارکت معتکفین در سال‎جاری مبلغ 40 هزار تومان است که در زمان ثبت نام از متقاضیان دریافت خواهد شد.

بزمانی اجرای گفتمان‌های دینی،کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، حلقه‌های معرفتی، ایستگاه تصحیح قرائت نماز، برگزاری دعای ام‌داود را از برنامه‌های محتوایی مراسم معنوی اعتکاف برشمرد.
وی از برگزاری مراسم اعتکاف در 60 مسجد سیستان و بلوچستان خبر داد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 431155
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *