۰

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توجه به اشتغال و تولید داخل است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر همگان روشن است برای ایجاد تحول در شرایط اقتصادی کشور باید به ظرفیت های بومی توجه شود، گفت: وعده های رئیس جمهور مبنی بر رونق اقتصادی با توجه به صنعت، اشتغال و تولید داخلی محقق می شود.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز؛ با بیان اینکه نباید تصور کرد با تصویب برجام دگرگونی در حوزه اقتصادی ایجاد می شود، گفت: بر همگان روشن است برای ایجاد تحول در جامعه و شرایط اقتصادی کشور باید به ظرفیت های بومی کشورمان توجه شود.
وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب طی ابلاغ شده عمل به این مهم باید در دستور کار دولت باشد، اظهار کرد: یادآور می ود که نام گذاری سال جاری مبنی بر “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” نیز تکیه بر ظرفیت های داخلی تاکید دارد.   موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه نمی شود همه چیز را به برجام و توافق نامه امضا شده با گروه۱+۵ گره زد، افزود: دولت یازدهم باید با برنامه ریزی از بنگاه های کوچک، تولید داخلی، خرید تولید بومی و غیره حمایت کند.   عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وعده های رئیس جمهور مبنی بر رونق اقتصادی با توجه به صنعت، اشتغال و تولید داخلی محقق می شود، ادامه داد: دولت باید از واردات کالاهای غیر ضروری و واردات کالاهای مشابه تولید داخلی جلوگیری کند.   وی ضمن بیان اینکه تحریم های کشورهای غربی، اقدامی ظالمانه بر علیه کشورمان بوده است، تصریح کرد: تاثیر برجام با توجه به بدعهدی های صورت گرفته فعلا به محقق نخواهد شد.   موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید مردم و مسئولان با همدیگر قدم بردارند و همدل باشند، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اتکا به تولید داخلی و درونزا کردن اقتصاد کشور لذا این الگو برای اقتصاد کشورمان، الگویی مناسب بحساب می آید.   انتهای پیام/
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 431236
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *