۰

رهبر انقلاب اسلامی ایران به‌درستی پیش‌بینی کرد که داعش روزی بلای جان غرب و حامیانش می‌شود/ مردم اروپا تقاص سوء تدبیر مقامات خود را پس می‌دهند

سردبیر نشریه زورست آلمان گفت: اولین کسی که به درستی پیش بینی کرد داعش روزی بلای جان کشورهای غربی و حامیان خود خواهد شد، رهبر انقلاب ایران بود.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از فریادها، مانوئلا وکسن ریتر، فعال سیاسی و سردبیر نشریه زورست آلمان در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه، به معضل سازماندهی مهاجران سوری برای اتحادیه اروپا اشاره کرد و اظهارداشت: تعداد زیادی از نیروهای نظامی اتحادیه اروپا از کشورهای مختلف در مرزهای ترکیه با سوریه و خط ساحلی یونان مستقر شده اند تا از ورود کنترل نشده پناهجویان سوری به مرزهای اتحادیه اروپا جلوگیری کنند.
 
وی افزود: از زمانی که مقامات اتحادیه اروپا با مساعدت های سیاسی و مالی از داعش و مخالفین اسد حمایت می کردند، زمان زیادی نمی گذرد و به نظر من، آن ها باید در همان زمان فکر چنین روزی را می کردند که سیل آوارگان جنگی سوریه به کشورهایشان سرازیر خواهد شد. انفجارهای تروریستی اخیر اروپا و وضعیت آشفته مناطق مرزی به خوبی مؤید این نکته است که این روزها مردم اروپا تقاص سوء تدبیر مقامات خود را پس می دهند.
 
این فعال سیاسی آلمانی درپاسخ به ادعای برخی از مقامات آمریکایی در خصوص تنش زا بودن اقدامات جمهوری اسلامی در منطقه، خاطرنشان کرد: هنگامی که داعش و مخالفین نظام مردمی سوریه در اوج قدرت خود بودند و کشورهای غربی بیشترین حمایت ها را ـ اعمّ از مجامع بین المللی و عرصه میدانی ـ داشتند، تنها کسی که پیش بینی چنین روزی را می کرد، رهبر ایران بود.
 
وی ادامه داد: حمایت های تسلیحاتی، اطلاعاتی، مالی و سیاسی آمریکا و متحدان عرب آمریکا در منطقه بود که داعش را به عنوان یک تهدید بین المللی نه فقط برای نظام سوریه بلکه برای جامعه جهانی مطرح کرد. در حقیقت، افرادی که بانیان حوادث تروریستی پاریس، بروکسل و استانبول بودند، همان افرادی بودند که توسط سازمان سیا آموزش دیده، از امکانات درمانی رژیم صهیونیستی استفاده کرده و با تسلیحات آمریکایی تجهیز شده بودند. از این رو، بیش از هر کشور دیگری، خودِ آمریکایی ها در خاورمیانه تنش زایی کرده اند.
 
سردبیر نشریه آلمانی زورست تصریح کرد: اولین کسی که به درستی پیش بینی کرد داعش روزی بلای جان کشورهای غربی و حامیان خود خواهد شد، رهبر انقلاب ایران بود. مدتهاست هنگام نوشتن سرمقاله ها و یا ارائه تحلیل به رسانه ها، نظر رهبر ایران را قبل از هرچیز مورد بررسی و مطالعه قرار می دهیم و از گفته های ایشان الهام می گیریم.
 
وی در اظهارنظری جالب درخصوص عملکرد سپاه قدس در سوریه گفت: انقلاب اسلامی ایران همواره از بحران آفرینی های آمریکا در منطقه برای صدور الگوی خود بهره برده است و این امر را به وضوح در جریان تشکیل داعش و گروه های مخالف و تندروی محلی در سوریه و عراق می بینیم؛ تا جایی که امروزه به جای تجزیه عراق و سقوط سوریه، انقلاب اسلامی ایران خود را در این کشورها مشابه سازی کرده است.
 
مانوئلا وکسنریتر در انتها تاکید کرد: رفتار نیروهای مستشاری ایران در سوریه و عراق نتایج مفید زیادی داشته است و حاصل آن را در تضعیف تروریست ها و اتحاد هرچه بیشتر ملت های منطقه دیده ایم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 431240
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *