۰

کشف 404 کیلوگرم تریاک در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح و کشف 404 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور خاش ـ ایرانشهر مطلع شدند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: پس از شناسایی دقیق خودروهای حامل مواد مخدر، بلافاصله و پس از هماهنگی قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه درگیر شده و با توجه به آتش شدید پلیس، قاچاقچیان مسلح با به جا گذاشتن یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس حامل مواد مخدر از محل متواری شدند.
جلیلیان افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو 404 کیلوگرم تریاک را کشف و یک دستگاه خودروی پژو نیز که قصد کمک به قاچاقچیان را داشته توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی ایرانشهر در خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاقچیان است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 431403
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *