۰

لزوم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران در کنارک

فرماندار کنارک گفت: کارفرمایان موظف هستند تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد شرایط مناسب معاش کارگران کرده و حقوق و مزایای آنها را به موقع پرداخت کنند.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، پیش از ظهر امروز نمایندگان کارگران و کارفرمایان به مناسبت هفته کار و کارگر با فرماندار کنارک دیدار کردند.
فرماندار کنارک در این جلسه ضمن تبریک هفته کارگر به تشریح جایگاه و منزلت کارگر پرداخت و افزود: نقش کارگران در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور بسیار مهم است.
بیژن بختیار تعهد و تخصص را برای نیروی کار بسیار مهم و ضروری دانست، گفت: کارفرمایان باید برای رفاه حال کارگران برای ایجاد شرایط مطلوب و هویت بخشی به آنان تلاش بیشتری کنند.
وی ادامه داد: امیدوارم در سال 95 وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود و شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.
بختیار با اشاره به لزوم توجه به شرایط حقوقی کارگران و جلوگیری از به تعویق افتادن حقوق و دستمزد آنها، بیان کرد: کارفرمایان موظف هستند تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد شرایط مناسب معاش کارگران کنند.
فرماندار کنارک خود را برای احقاق حق کارگران موظف دانست و گفت: هر لحظه نیاز باشد برای رفع مشکلات آنان اقدام می‌کنم.
وی از برگزاری جلسات مشترک با دستگاه‌های اجرایی برای فعال کردن و بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی نیمه فعال شهرستان کنارک در آینده نزدیک خبر داد.
ابراهیم زرگری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کنارک با ارائه گزارش عملکرد در حوزه کارگری گفت: شهرستان کنارک با داشتن ظرفیت‎های صید و صیادی، شیلاتی، شهرک صنعتی، کشاورزی و گردشگری زمینه اشتغال را برای تعداد بیش از 7 هزار کارگر بیمه شده به طور مستقیم را ایجاده کرده است.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 431404
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *