۰

آل‌سعود به تمام ارزش‌های اسلامی دست‌درازی کرده است

امام جمعه زاهدان گفت: آل‌سعود به همه ارزش‌های اسلامی دست‌درازی کرده است که امیدواریم همه کسانی که در حال تضعیف ارزش‌های والای اسلامی هستند، نابود شوند.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: بعثت پیامبر اکرم(ص) یکی از مناسبت‌های ارزشمند ماه رجب است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آل‌سعود به همه ارزش‌های اسلامی دست‌درازی کرده است، افزود: امیدواریم همه کسانی که در حال تضعیف ارزش‌های والای اسلامی هستند، نابود شوند.
وی در ادامه اظهار کرد: عربستان نمی‎تواند در برابر ادای وظیفه دینی مسلمین بایستد و با این فریضه الهی مخالفت کند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: باید زمینه کار را خود انسان برای خود به وجود آورد، شغل کارگری بسیار مقدس است و سبب خودکفایی و رونق تولید می‎شود.
سلیمانی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‎ها برای ایجاد اشتغال استفاده کرد، گفت: می‌توان با استفاده از مشاغل خانگی درآمد خوبی کسب کرد.
وی در ادامه با اشاره به روز شهادت شهید مرتضی مطهری، افزود: 12 اردیبهشت به وسیله ددمنشی دشمنان خون یک عالم وارسته بر زمین جاری شد.
خطیب نماز جمعه زاهدان ادامه داد: به قدری این بزرگوار زیبا درخشید و خوب کار کرد که خداوند او را به او دو جایگاه و سمت شهید و شهادت و علم و عالمی را هدیه کرد.
وی گفت: در بیان ارزش شهادت همین بس که ما در برابر شهدا اظهار عجز و ناتوانی می‌کنیم و نمیتوانیم جایگاه آنها را درک کنیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: روز معلم را به معلمان تبریک و یکشنبه که روز عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه است را گرامی میداریم.
سلیمانی با اشاره به حادثه ناگواری که چند روز اخیر در شهرستان خاش رخ داده و سه نفر از ماموران انتظامی در آن حادثه به شهادت رسیدند، گفت: در آن درگیری ماموران انتظامی در مقابل اشرار و کوردلان تا پای جان ایستادگی کرده و سه نفر را به هلاکت رساندند و خود نیز برای حفظ امنیت مردم از جان خود مایه گذاشته و به شهادت رسیدند که جای قدردانی دارد.
امام جمعه زاهدان اضافه کرد: اشرار برای خوشحال کردن اربابان خود حادثه را بزرگنمایی می‌کنند تا دلارهای بیشتری به دست آورند اما ماموران امنیتی و انتظامی هر روزه در مقابل توطئه‌های دشمنان جوانمردانه ایستادگی کرده و به دنبال این رشادت‌ها از هزار ترفند و دسیسه دشمن برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور یکی ممکن است اجرایی شود.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 431684
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *