۰

عمان بازار هدف صنایع دستی سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: عمان بازار هدف صنایع دستی این استان در منطقه خواهد شد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان، کامبیز مشتاق گوهری در نشست با جمعی از فعالین صنایع دستی استان که به تازگی از نمایشگاه چین بازگشته بودند با ابراز رضایت از عملکرد تیم اعزامی در معرفی و بازاریابی محصولات فرهنگی و هنری استان خواستار استمرار حضور صنایع دستی استان در عرصه‌های بین‎المللی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: اشتراکات فرهنگی استان با کشور عمان و بسترهایی که در دولت تدبیر و امید فراهم شده است می تواند مشوق لازم برای هدف گذاری بازار مناسب این کشور برای عرضه محصولات صنایع دستی استان و کشور باشد.
این مسؤول ادامه داد: اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کشور عمان را به عنوان یکی از اولویت‎های جدی بازرگانی در بین کشورهای منطقه قلمداد می‎کند.
ابوبکر نرماشیری معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان نیز با تشریح مشوق‎های لازم برای مشارکت و اقبال عمومی به صنایع دستی و هنرهای سنتی، سال‎جاری را عرصه حضور و رقابت بخش‎های خصوصی در بازرگانی و صادرات صنایع دستی استان خواند.
گفتنی است، در ادامه اعضای شرکت کننده ضمن اعلام رضایت از تجربیات این نمایشگاه از استقبال گسترده مخاطبان از غرفه استان خبر دادند.
در این نمایشگاه آثار صنعتگران استان به ارزش 30 هزار دلار به معرض فروش قرار داده شد و 2000 اقلام تبلیغاتی شامل بروشور و کتابچه دو زبانه انگلیسی و چینی معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی و محصولات صنعتگران استان برای بازاریابی توزیع شد.
انتهای پیام/
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 432251
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *