۰

مقاومت روحانی در برابر سخنان رهبری به ضرر دولت تمام می‌شود/ پیشرفت هند به واسطه حفظ سنت‌هاست؛ نه آموزش زبان انگلیسی!

رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موضع‌گیری روحانی نسبت به سخنان رهبری گفت: مقاومت روحانی در برابر سخنان رهبری به ضرر دولت تمام می‌شود.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، حمیدرضا ترقی امروز در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به تقابل گفته‌های رئیس جمهور با رهبری در رابطه با آموزش زبان انگلیسی، اظهار کرد: اختلاف مفهومی و گفتمانی میان مقام معظم رهبری و روحانی در حال افزایش بوده و این موضوع حاکی از سه برداشت است؛ روحانی در مبانی فکری و اعتقادی خود چیزی متفاوت با مقام معظم رهبری فکر می‌کند، روحانی بر آن است که سیاست‌های دولت خود را بر مبنای دیگری دنبال کند.
رئیس بین الملل حزب موتلفه اسلامی افزود: کسانی که این گونه صحبت‌ها را برای روحانی تنظیم می‌کنند عمدتا به دنبال تقابل هستند و می‌خواهند در کشور دوگانگی قدرت جلوه دهند؛ روحانی از آنچه که در کشور و اطراف می‌گذرد اطلاع ندارد و بدون توجه به فرمایشات رهبری در مقابل فرمایشات ایشان موضع گیری می‌کند.
روحانی برای جذب مخالفان نظام، مواضعی خلاف رهبری اتخاذ می‌کند
وی با بیان اینکه روحانی با عدم درک از نظر رهبری، نسبت به مسائل موضع گیری می‌کند، گفت: انعکاس گفته‌های رئیس جمهور در خارج از کشور و در شبکه بی بی سی حاکی از آن است که برداشت اپوزوسیون خارج از کشور نسبت به گفته‌های روحانی این است که وی برای جذب اپوزوسیون و مخالفان نظام موضع‌هایی مخالف رهبری می‌گیرد تا برای آن‌ها خوشایند باشد.
ترقی با تاکید بر اینکه در دو سال اخیر شاهد موضع گیری‌هایی از جانب روحانی بوده‌ایم که مخالف نظر رهبری بوده است، تاکید کرد: هرآنچه که از انعکاس فرمایشات رهبری و گفته‌های روحانی در فضای مجازی منتشر می‌شود نگرانی مردم را نسبت به این تفاوت‌های گفتمانی افزایش می‌دهد.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به هند سفر کرده و اطلاعات کافی در مورد این کشور دارند، اطلاعات رهبری نسبت به این کشور بیشتر از روحانی است اما تحلیل روحانی از پیشرفت هند کاملا متفاوت با آن چیزی است که حتی مردم هند بدان معتقد‌اند.
پیشرفت هند به واسطه حفظ سنت‌هاست؛ نه آموزش زبان انگلیسی
رئیس بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: پیشرفت هند به واسطه حفظ سنت‌ها، فرهنگ، ایستادگی در برابر تهاجمات و خودکفایی داخل حاصل شده است، این در حالی است که روحانی بدون توجه به این لوازم پیشرفت به فراگیری و اهمیت بخشیدن به زبان انگلیسی تاکید دارد.
مقاومت روحانی در برابر سخنان رهبری به ضرر دولت تمام می‌شود
ترقی با بیان اینکه همه مسئولین نظام باید در جهت سیاست‌های ابلاغی که از جانب رهبری تعیین شده گام بردارند، اظهار کرد: مقاومت در برابر فرمایشات رهبری برای ملت و جامعه اسلامی قابل توجیه نیست و در نهایت موجب تضعیف دولت می‌شود.
روحانی از تقابل با رهبری پرهیز کند/ مردم تکلیف خود را با زاویه‌داران می‌دانند
وی ادامه داد: روحانی باید نسبت به افرادی که در مورد متن سخنرانی به او مشاوره می‌دهند تجدید نظر کند و از تقابل گفتمانی با رهبری پرهیز کند در غیر این صورت مردم تکلیف خود را در برابر زاویه گرفتن روحانی از رهبری می‌دانند.
وی افزود: مردم ایران با هیچکس عهد اخوت نبسته‌اند، آن‌ها می‌دانند که اگر مسئولی با سیاست‌ها و هدایت‌های رهبری زاویه پیدا کند همچون مردم عراق و افغانستان بیکار نمی‌نشینند تا چند گانگی قدرت را تجربه کنند و موجب سوء استفاده دشمنان از کشور شوند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 432274
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *