۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خبر داد؛

افتتاح ۲ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال در خاش

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش از افتتاح 2 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ پاسدار محمد مهرجان در حاشيه افتتاح طرح هاي اقتصادمقاومتي در شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با اشاره به هفته بسيج سازندگي، اظهار كرد: مهمترین ویژگی بسیج سازندگی داشتن روحیه جهادی است.
 
وي افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی دو طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال در شهرستان خاش افتتاح شد.
 
سرهنگ مهرجان گفت: اين طرح ها شامل يك طرح صنايع تبديلي و يك طرح پرورش دام سبك كه در قالب وام بسیج سازندگی در جهت طرح های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان هزینه شده است.
 
وي با بيان اينكه اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست، اذعان كرد: اقتصاد ریاضتی در جایی است که امکانات لازم وجود نداشته باشد در حالی که در کشور ایران بدین گونه نیست و امکانات و شرايط برای اقتصاد مقاومتی فراهم است.
 
سرهنگ مهرجان خاطرنشان كرد: بسیج سازندگی به دنبال اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی، اقداماتی را در راستای اجرای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در کشور انجام داده است.
 
وی بیان کرد: بسیج سازندگی شهرستان خاش نیز به تبع آن فعالیت‌هایی را صورت داده است و لازم به ذکر است همه فعالیت‌های بسیج سازندگی خاش  در سه محور مردمی کردن اقتصاد، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی انجام می‌شود.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش اظهار كرد: بسیج سازندگی به منظور انجام بهتر فعالیت‌های خود در عرصه‌های مختلف با ارگان‌های چون جهاد کشاورزی ارتباطی تنگاتنگ دارد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 432369
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *