۰
تفتان ما گزارش مي دهد؛

جوان ترین و مسن ترین معلم شهرستان خاش را بشناسید/ اختلاف سن جوانترین و مسن ترین معلم خاش چقدر است؟ + عكس

حميد كردي تمنداني با 26 سال سن و عبدالمالك شهنوازي با 56 سال سن به عنوان جوان ترین و مسن ترین معلم شهرستان خاش هستند.
به گزارش تفتان ما، معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه عشق و هنر است؛ معلمي در قرآن كريم بعنوان جلوه و نمايشي از قدرت لايزال الهي نخست ويژه ذات مقدس الهي است.
 
در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است: اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم. (علق: ۱ـ 5)
 
به سراغ جوان ترین و مسن ترین معلم شهرستان خاش رفتیم، حميد كردي تمنداني با 26 سال سن و عبدالمالك شهنوازي با 56 سال سن به عنوان جوان ترین و مسن ترین معلم شهرستان خاش هستند.
 
حميد كردي تمنداني متولد 27/11/1369، ليسانس زبان انگليسي و دانشجوي ارشد زبان انگليسي و  از سال 1391 در مدارس هفت تير، قائم، امام خميني(ره) و دبيرستان خواجه نصير مشغول به فعاليت است.
 

 
وی از اولین روز تدریس خود می گوید: روز اول کمی استرس داشتم اما با قرار گرفتن در محیط دانش آموزی و یادآوری خاطرات خود، از استرسم کاسته شد، اولین روز را با احوالپرسی و معارفه شروع کردم و الان از اینکه در جمع همکارانی مهربان هستم بسیار خوشحالم.
 
كردي تمنداني گفت: من در ابتدا در روستاي نوك آباد شهرستان چابهار با مدرك كارداني آموزش ابتدايي مشغول به فعاليت شدم كه در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته بايد جهت ادامه تحصيل به شهرستان زاهدان سفر ميكردم و واقعا برايم سخت بود.
 
* 30 سال اختلاف سن جوانترین و مسن ترین معلم خاش
عبدالمالك شهنوازي متولد 1339/11/09،  ليسانس آموزش ابتدايي و در حال حاضر معاون پرورشي يكي از مدارس خاش است.
 

 
وی از جانبازان هشت سال جنگ تحميلي است و از سال 1370 شروع به کار کرده است.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 432424
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *