۰

هزینه بیش از یک میلیارد ریال برای پیشگیری از زیان‌های مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته یک میلیارد و 900 میلیون ریال برای پیشگیری از زیان‌های مواد مخدر در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، صبح امروز دومین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.   دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان به دلیل هم مرز بودن با دو کشور افغانستان و پاکستان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.   محمدهادی مرعشی با بیان اینکه برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر باید نگاه انسانیتی داشته باشیم و بهترین راهکار راه حل پیشگیرانه است که در سال گذشته یک میلیارد و 900 میلیون ریال برای پیشگیری از زیان‌های مواد مخدر در بخش‌های مختلف در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.
این مسؤول اقدامات و برنامه‎های شورای فرعی شهرستان کنارک را در سال گذشته در سطح استان خوب ارزیابی و کرد و حمایت خود را برای افزایش ظرفیت کمپ ترک اعتیاد ناصر آباد در سال‎جاری اعلام کرد.
محمدرضا سراوانی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: باید بخش خصوصی و معتمدین در امر مبارزه با مواد مخدر فعالیت و مشارکت بیشتری داشته باشند.   معاون فرماندار کنارک نیز در این جلسه اظهار کرد: تقدیم 3700 شهید و 12 هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر، اهمیت مبارزه کشور جمهوری اسلامی با مواد مخدر است.   نعمت‌الله نجاری افزود: باید با سه رویکرد پیشگیری، مقابله و درمان حجم اقدامات را در سطح شهرستان کنارک افزایش داد و نسبت به نجات اقشار آسیب پذیر و در معرض خطر اقدام کنیم.   وی با بیان اینکه باید نشاط اجتماعی و ورزش را در جامعه گسترش داد و گفت: فقر فرهنگی، اقتصادی و نبود اشتغال باعث روی آوردن جامعه به مواد مخدر است. انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 432459
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *