۰

محکومیت قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان به پرداخت 285 میلیون ریال

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت 285 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در این استان خبر داد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، حسن حاجی‌نژاد اظهار کرد: شخصی که با یک دستگاه تانکر نفتکش اقدام به جابه‌جایی سوخت به میزان 24 هزار و 850 لیتر بدون مجوز و به صورت غیرقانونی کرده بود و قصد خروج آن را از مبادی مرزی جنوب استان داشت در شهرستان زاهدان توسط مأموران اداره اطلاعات استان شناسایی و دستگیر شد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان آغاز شد.
وی بیان کرد: با شروع رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و پس از اخذ آخرین دفاعیات متهم شعبه اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 285 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 432577
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *