۰

محکومیت 2 میلیارد ریالی متخلفان در سراوان، مهرستان و سیب‌سوران

رئیس تعزیرات حکومتی سراوان گفت: متخلفان در شهرستان‎‌های سراوان، مهرستان و سیب‌سوران به پرداخت 2 میلیارد و 632 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، موسی عباس‌زاده محمودی اظهار کرد: از ابتدای امسال، 153 فقره پرونده به این اداره وارد شده است و متخلفان به میزان 2 میلیارد و 632 میلیون ریال محکوم شده‌اند.
رئیس تعزیرات حکومتی سراوان افزود: سراوان با توجه به نوع موقعیت جغرافیایی‌اش در منطقه، بیش از دیگر مناطق استان با معضل قاچاق روبه‌رو است، از این رو توجه ویژه‌ای به رسیدگی به پرونده‌های وارده به این اداره شهرستان می‌شود، به گونه‌ای که با تلاش‌های صورت گرفته، به میزان پرونده‌های ورودی از ابتدای امسال، پرونده مختومه و رأی صادر شده است.
وی ادامه داد: در این مدت در حوزه قاچاق کالا و ارز، 110 فقره پرونده وارد و این موضوع باعث شد تا در سال پیش رو برنامه ریزی اصلی برای پیشگیری از این نوع تخلف باشد، از طرفی نیز محقق شدن این مهم نیازمند یاری همه دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و اقشار مردم است. 
وی تصریح کرد: بیشترین پرونده‌های ورودی مربوط به قاچاق سوخت، درج نکردن قیمت و گران فروشی است.
محمودی بیان کرد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان از ابتدای امسال در سه شهرستان سیب و سوران، مهرستان و سراوان هیچ پرونده‌ای برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال نشده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 432836
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *