۰

هر فردی که از خط امام خمینی(ره) و امام خامنه ای خارج شود از خط اسلام خارج شده است/ مسلح کردن کرانه باختری نیاز به انتفاضه دارد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: امام خامنه ای گفتند که دفاع از فلسطین دفاع از اسلام است و این همان خطی بود که امام خمینی(ره) داشتند.
8به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از خاورستان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، در نشست خبری با اصحاب رسانه بیرجند اظهار کرد: افتخار می کنم که در این شهر تاریخی، دینی سیاسی،علمی، عرفانی و جهادی حضور دارم که تمام مسلمانان آن را می شناسند.
 
وی با بیان اینکه شخصیت های بزرگی در سطح تاریخی از شهرها و روستاهای این استان ظهور پیدا کردند، افزود: خراسان، به دلیل وجود بارگاه حضرت امام رضا(ع) و نقش جهادی و حس اسلام گرایی آن جایگاه دینی والی در ایران دارد.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطر نشان کرد: برای من حضرت امام خمینی(ره) مهمترین شخصیت در تمام قرن های گذشته هستند زیرا ایشان توانستند اسلام را بدون تعصب قومی و مذهبی احیا کنند.
 
ناصر ابوشریف تصریح کرد: امام خمینی(ره) نگاه خود را برای تمام امت قرار دادند و پیروزی این انقلاب یک تأثیر بسیار زیادی در تمامی منطقه گذاشت.
 
وی با اشاره به اینکه امروز کلام امام به تمام مسلمانان رسیده است، بیان کرد: هنگامی که انقلاب به پیروزی رسد نوجوان بودم اما از همان ابتدا یک ارتباط وجدانی را بین خود و این انقلاب حس کردم و این علاقه و ارتباط تاکنون ادامه داشته است.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: وقتی بزرگتر شدم شروع به تحقیق در خصوص انقلاب اسلامی و نگاه آن به مسئله فلسطین کردم که پیدا بود پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأثیر بسزایی در بیداری فلسطین داشت.
 
ناصر ابوشریف خاطر نشان کرد: هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، فلسطینیان تحت فشار زیادی از طرف رژیم صهیونستی قرار داشت تا به شهروندان اسرائیلی درآیند اما انقلاب اسلامی ایران این جریان را خنثی و به طور کامل از بین برد.
 
وی تصریح کرد: یکی از عوامل عصبانیت رژیم صهیونیستی از ایران اسلامی به این دلیل است که خیلی از شهرهای فلسطینی پس از انقلاب اسلامی ایران به سمت اسلام گرایش پیدا کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: حضرت امام خمینی (ره) اعتقاد داشتند که طرح غربی ها همان طرح رژیم صهیونستی است و به همین دلیل خواستند تا یک مبارزه همه جانبه ای در تمامی سطوح اعم از فرهنگی و اقتصادی با این رژیم صورت گیرد.
 
ناصر ابوشریف با بیان اینکه رژیم صهیونستی به عنوان یک غده سرطانی از طرف غرب در این منطقه کاشته شد، گفت: امام خمینی(ره) گفتند که خطرناکترین دشمن ما غرب و اسرائیل هستند و هر فردی که دشمن خود را رژیم صهیونستی قرار ندهد از مسیر خود منحرف شده است.
 
وی بیان کرد: خط امام خامنه ای همان خط امام خمینی(ره) است که ایشان این خط را به عنوان قطب نما و اولویت اصلی انقلاب قرار داده اند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و تصریح کرد: امام خامنه ای گفتند که دفاع از فلسطین دفاع از اسلام است و این همان خطی بود که امام خمینی(ره) داشتند.
 
ناصر ابوشریف ادامه داد: هر کس که از خط امام خمینی(ره) و امام خامنه ای خارج شود از خط اسلام خارج شده است.
 
وی ابراز داشت: فلسطین یکی از موضوعات مورد توجه امام خمینی(ره) بوده است و بارها گفته اند که دشمن اصلی ما رژیم صهیونستی می باشد چرا که این رژیم از طرح های طرف غربی است که در این منطقه به وجود آمد.
 
مسلح کردن کرانه باختری نیازمند ایجاد انتفاضه است
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: مسلح کردن کرانه باختری کار ساده ای نیست که یکی از شروط آن ایجاد انتفاضه می باشد.
 
ناصر ابوشریف بیان کرد: کرانه باختری به طور کامل در محاصره می باشد و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی سیطره کاملی در کرانه باختری دارد و مکانی است که هر موقع که اسرائیل بخواهد می تواند وارد شود و هر تعداد فلسطینی را که می خواهد بازداشت کند.

وی افزود: سازمان جاسوسی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز متاسفانه در این زمینه با سازمان جاسوسی اسرائیل کمک می کند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: مسلح کردن کرانه باختری نیازمند بسترسازی مناسب عربی و اسلامی است تا کشورهای اسلامی و عربی از فلسطین حمایت کنند چراکه تهیه سلاح گران است و برای مسلح کردن گروه 3 نفره 150 تا 200 هزار دلار نیاز است.
 
ابوشریف افزود: هر گروهی که در کرانه باختری مسلح شود، فقط 24 ساعت می‌تواند فعالیت کند که پس از آن توسط رژیم صهیونیستی بازداشت می‌شوند و هزینه‌ای که برای آن‌ها شده است، هدر می‌رود.
 
هدف عربستان سعودی از دخالت در سوریه، دشمن جلوه دادن ایران است
 
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور فلسطینیان در سوریه گفت: تلاش می‌کنیم موضوع اساسی ما رژیم صهیونیستی باشد اما تعدادی از فلسطینیان در سوریه حضور دارند که در آخرین درگیری در حلب، 45 فلسطینی شهید شدند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: توانمندی فلسطینیان به قدری کم است که جوابگوی حل مشکلات فلسطین نیست.
 
ابوشریف تصریح کرد: هدف از دخالت در سوریه، خارج کردن سوریه از خط مقاومت و دشمن جلوه دادن ایران است که با این توطئه مخالف هستیم.
 
وی افزود: عربستان سعودی قصد دارد سوریه را از خط مقامت خارج و آن را در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار دهد و ادعا می‌کند طرح عربستان در برابر طرح ایران است اما طرح ایران از مقاومت فلسطین حمایت می‌کند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تأکید کرد: با هر طرحی که جمهوری اسلامی ایران را دشمن جلوه دهد مخالف هستیم چراکه دشمن اساسی ما در منطقه رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
انتهای پیام/
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 432850
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *