۰
امام جمعه زابل:

تاخیر در اجرای طرح منطقه آزاد سیستان به نفع مردم نیست

امام جمعه زابل گفت: تاخیر در اجرای طرح منطقه آزاد سیستان به نفع مردم نیست زیرا مشکلات سیستان زیاد است.
تاخیر در اجرای طرح منطقه آزاد سیستان به نفع مردم نیست
به گزارش سرويس استان سيستان و بلوچستانتفتان ما  به نقل از فارس، حجت‌ا‎لاسلام علی‌اکبر کیخا شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه سیستان و فعالان اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: انجام کارهای فرهنگی برای منطقه و استان از اقدامات در دست اجرا است.
امام جمعه زابل افزود: اتاق پیشرفته ویدئو کنفرانس به زودی راه‌اندازی می‎شود و با وجود آن عملا کرسی درس خارج از فقه را در زابل و برای نخستین‌بار در طول تاریخ سیستان خواهیم داشت.
وی ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم در اولویت قرار دارد، نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی مطالبات مردم و حقوق ضایع شده آنها را پیگیری کنند.
کیخا بیان کرد: در کنار نمایندگان جدید با همان قدرت و مطالبه‎گری بوده و دست در دست هم در کنار رسانه‎ها صدا و مطالبات مردم را اکو می‎کنیم تا جایی که به گفتمان تبدیل شود.
وی افزود: در بحث منطقه آزاد سیستان بهانه‎ای در تصویب نیست و نگرانی نداریم؛ نگرانی ما در تاخیر است و تاخیر به نفع ما نیست چون شکنندگی و مشکلات سیستان زیاد است و اگر منطقه آزاد در مسیر اقتصاد مقاومتی مدیریت شود و توازن بین واردات و صادرات برقرار شده و باعث تحول خواهد شد.
پیگیر موضوع چگونگی اسیدپاشی بر روی درختان زابل هستیم
کیخا ادامه داد: بهترین نوع مشارکت حرکت زیبای کاشت درخت بود که می‎توانست مبدا حرکت خیلی خوب در تمام کارها و حرکت نمادین در تمام زمینه‎ها باشد و فضای سبز خوب در شهر تداعی شود و تجربه نشاط و شیرینی در همه عرصه‎ها باشد.
امام جمعه زابل ادامه داد: قضیه اسید پاشی بر روی درختان بسیار زشت و ما این را تبدیل به فرصت می‌کنیم و این حرکت را از ارگان مربوطه پیگیری می‌کنیم و قطعاً چنین حرکت‌هایی در آینده نخواهیم داشت.
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 433057
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *