۰
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان زابل:

پروژه‌های کشاورزی با اعتبار یک میلیارد تومان در زابل به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان زابل گفت: در هفته جهاد کشاورزی پروژه‌های کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در زابل به بهره‌برداری می‌رسد.
 پروژه‌های کشاورزی با اعتبار یک میلیارد تومان در زابل به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، 167 طرح کشاورزی را در هفته کشاورزی افتتاح می‌کند و پروژه‌هایی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای یک صد نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان افتتاح می‌شود.
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان زابل گفت: شیلات، باغ انگور، جایگاه بهداشتی دام، استخر ذخیره آب، چاهک کشاورزی و لایه‌روبی انهار از جمله طرح‌های افتتاحی در هفته جهادکشاورزی به شمار می‌رود.
وی افزود: منطقه سیستان از ظرفیت‌های بالقوه در مبحث کشاورزی برخوردار است که سرمایه گذاری در بخشهای مختلف زراعی، تولیدات گلخانه‌ای، گیاهان دارویی و غیره از موفقیتهای بزرگ در این منطقه بشمار می‌رود.
موسوی تصریح کرد: محفل انس با قرآن به مدت سه روز در مرکز جهاد کشاورزی، بازدید کشاورزان پیشرو و شوراها و دهیاران از طرح انتقال آب با لوله از ناحیه یک عمرانی، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های جهاد کشاورزی زابل به شمار می‌رود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 433259
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *