۰
گزارش تفتان ما از تشییع پیکر شهید نيروي انتظامي خاش؛

رمضان امسال، شهرستان خاش عطر شهادت به خود گرفت/ پیکر سرباز شهيد "محمد چاه چمندي" بر دوش مردم خاش

با حضور مردم و مسئولان، پیکر سرباز شهيد "محمد چاه چمندي" بر دستان مردم ولايتمدار و شهيدپرور خاش تشییع شد تا تا بار دیگر اين شهر عطر شهادت به خود بگیرد.
رمضان امسال، شهرستان خاش عطر شهادت به خود گرفت/ پیکر سرباز شهيد "محمد چاه چمندي" بر دوش مردم خاش
به گزارش تفتان ما، رمضان امسال برای خاشي ها آکنده از بوی شهادت بود، چرا که روزهاي آغازین آن با تشییع سرباز شهيد  "محمد چاه چمندي" از دیار مشهد مقدس شهر امام رضا(ع) سپری شد. البته از اول سال تاكنون اين چهارمين شهيد ناجا است كه در اين شهر تشيع مي شود.
 
امروز مردم شهرستان خاش شاهد آئین تشییع جنازه جوان ۲۳ساله ای بودند که درس و دانشگاه را رها کرد و عهد و پیمان با خدایی بست که از او عشق طلب می کرد و برای خدمت سربازي به اين شهر آمد.
 
خبر تشيع پیکر پاک شهید نیروی انتظامی وظيفه "محمد چاه چمندي" سربازي غیور و دلاور از خطه مشهد مقدس در شهر پیچیده این را از شلوغی خیابان ها که در ساعات آغازین مملو از جمعیت است می فهمم. گام هایم را بلندتر برمی دارم تا از قافله عاشقانی که برای وداع با این شهید به ميدان وليعصر(عج) می روند، عقب نمانم.
 
پیکر شهید در خودرو بود و جمعیت انبوهی گرد آن حلقه زده اند، از  همرزمان شهيد گرفته تا مردم عادی همگی غرق در اشک و ماتم هستند. چهره های سرشناس شهر و مدیران و مسئولین نیز یک به یک به جمع آن ها پیوسته و با آن ها سرسلامتی می کنند و همچنين کم کم سر و کله عکاسان و خبرنگاران نیز پیدا می شود.
 
پیکر پاک شهید نیروی انتظامی وظيفه "محمد چاه چمندي" با حضور  جمع کثیری از مردم روزه‌دار شيعه و سني، مسئولان، خانواده معزز شهداء، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، دادستان، رئیس و قضات دادگستری، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرائی، معتمدان و همرزمان این شهید از ميدان وليعصر(عج) به سمت ستاد نيروي انتظامي اين شهر تشییع و به زادگاهش مشهد انتقال داده شد.
 
با وجود گرمای هوا و روزه‌دار بودن مردم شهید پرور خاش اما حضور گسترده و پرشکوه مردم در این مراسم بار دیگر نشان داد که عطر شهدا در هر زمان در جامعه پراکنده بوده و یاد و خاطره شهدا همیشه در تاریخ ماندگار و مردم آرمانهای انقلابی و اسلامی خود را از یاد نخواهند برد.
 
مردم شهرستان خاش در این مراسم اعلام کردند که راه شهیدان هیچگاه فراموش نمی شود و همچنان مبارزه با گروهك هاي تروريستي با جدیت از سوی غيورمردان اين سرزمين ادامه پیدا می کند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، درگیری چند ساعته روز گذشته ماموران ناجا با اعضای مسلح گروهک تروریستی جيش العدل در حوالی 30  کیلومتری خاش به سراوان واقع در دوراهی حق آباد که با شهادت سرباز وظيفه "محمد چاه چمندي" همراه بود؛ سبب به هلاکت رسیدن پنج عضو گروهک و کشف مقادیری سلاح و مهمات و 60 کیلو گرم مواد منفجره شد.
 
در این درگیری که به صورت مسلحانه و همراه با آتش سنگین میان دو طرف درگیری انجام شده است، 5 تن از اشرار به هلاكت رسيدند.
 
به دليل سنگيني آتش در محدوده دو راهي روستاي حق آباد، راكبين تويوتا از خودرو پياده شده و به سمت ارتفاعات مجاور متواري شدند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 433202
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *