۰

FATF به دنبال نفوذ در اقتصاد ایران است/ غربی ها با این توافق می خواهند جبهه مقاومت در منطقه را تضعیف کنند

امام جمعه اسفند دلگان گفت: به دولت مردان خودمان پیشنهاد می کنیم به لبخندهای دشمن که پشت آن هزار نیرنگ است توجه نکنند.
FATF به دنبال نفوذ در اقتصاد ایران است/ غربی ها با این توافق می خواهند جبهه مقاومت در منطقه را تضعیف کنند
به گزارش سرويس سياسي تفتان ما به نقل از دلگان پرس، مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اسفند دلگان در گفتگویی با خبرنگار ما با بیان اینکه این قانون پولشویی یعنی دخالت در امورات داخلی کشورها و اظهار کرد: ما در کشورمان نهادهای نظارتی قوی داریم و بهتر از هر سازمان یا شخص بیگانه ای می توانند با پولشویی مبارزه کنند.
وی با اشاره به اینکه دولت های غربی و استعماری دنبال نفوذ به داخل کشورها هستند افزود: یک جا نفوذ فرهنگی، یک جا نفوذ سیاسی، یک جا نفوذ در مذهب و دین و یک جا هم نفوذ اقتصادی که دشمن با این قانون (FATF) درصدد نفوذ اقتصادی است.
امام جمعه اسفند اضافه کرد: آنها با این اقدامات و پیشنهادات به خیال خود درصدد این هستند که جلوی کمک ما را به جریان مقاومت بگیرند.
مولوی مقدسیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره بی توجهی غرب به تعهدات در برجام تصریح کرد: چند ماه از اجرای برجام گذشته است اگر غرب اقدامی به نفع ملت ایران انجام می داد، تا حالا انحام داده بود.
وی خاطر نشان کرد: به دولت مردان خودمان پیشنهاد می کنیم به لبخندهای دشمن که پشت آن هزار نیرنگ است توجه نکنند.
مولوی بلال مقدسیان بیان کرد: تاریخ 200 ساله غرب در مواجه با گشورهای مسلمان و مستضعف این را نشان می دهد، که غربی ها و دنیای استعمار خیرخواه آنها نیستند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 433955
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *