۰
مدیرکل بحران سیستان و بلوچستان:

بیمارستان تنفسی زابل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان تنفسی زابل تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار کار ساخت آن به پایان می‌رسد و آماده بهره برداری می‌شود.
بیمارستان تنفسی زابل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، غلامرضا اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طوفانهای 120 روزه سیستان و طوفان اخیر در این منطقه مسئولان را بر آن داشت تا با اخذ اعتبار لازم برای اتمام پروژه بر راه‌اندازی هرچه سریعتر این بیمارستان  اهتمام ورزند.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع طوفان از روز چهارشنبه در منطقه سیستان  1600 بیمار تنفسی و قلبی راهی درمانگاهها و بیمارستانهای شهر زابل شدند که این امر ضرورت راه‌اندازی هرچه سریعتر بیمارستان تنفسی در زابل را دوچندان می‌کند.
وی با اشاره به اختصاص 70 میلیارد ریال جهت تکمیل این پروژه درمانی  تصریح کرد: بیمارستان تنفسی زابل تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار کار ساخت آن به پایان می‌رسد و آماده بهره برداری می‌شود.
اربابی گفت: هم اکنون مراکز درمانی، هلال احمر، راه و شهرسازی در منطقه حضور دارند تا به شهروندان خدمات لازم را ارائه دهند و ارائه خدمات درمانی، توزیع ماسک و سبد غذایی از جمله اقدامات این دستگاه‌ها در منطقه است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو درصد از مردم زابل به بیماریهای تنفسی مبتلا هستند، تصریح کرد: سه میلیارد ریال اعتبار برای توزیع سبد غذایی در منطقه از سوی دولت اختصاص یافته و تا کنون هزار سبد غذایی در منطقه توزیع شده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 434150
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *