۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

افتتاح ۳ پايگاه و گروه مقاومت بسيج در راستاي برقراري هرچه بيشتر امنيت در خاش/ ماموريت بسيج مقابله با جنگ نرم و پاسداري از ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: 3 پايگاه مقاومت بسيج در راستاي برقراري هرچه بيشتر امنيت در شهرستان خاش افتتاح شد و پايگاه هاي بسيج بعنوان اصيل ترين رده و خط مقدم فعاليت هاي بسيج هستند.
افتتاح ۳ پايگاه و گروه مقاومت بسيج در راستاي برقراري هرچه بيشتر امنيت در خاش/ ماموريت بسيج مقابله با جنگ نرم و  پاسداري از ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب است
سرهنگ حسن فضلي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: بسيجيان با حضور گسترده و بي نظير خود در فعاليت هاي برنامه ريزي شده بسيج با جديت و توانايي بسيار بالا از كيان و ارزش هاي انقلاب اسلامي دفاع و در جنگ نرم امروز به خوبي با دشمن مقابله مي كنند.
 
وي تصريح كرد: پايگاه هاي مقاومت بسيج بدون شك خط مقدم فعاليت هاي سپاه و بسيج است و ماموريت اين ارگان مردمي عمق بخشي ايمان و مقابله با جنگ نرم دشمن و پاسداري و نگهداري از خاك ايران اسلامي است كه بسيجيان در اين راه به خوبي تاكنون درخشيده اند.
 
سرهنگ فضلي با تاكيد بر حضور مقتدارنه بسيجيان در جنگ نرم، گفت: نيروهاي انساني و بسيجيان متعهد بزرگترين سرمايه سپاه هستند و هركجا كه نياز به حضور مقتدرانه بوده بسيجيان با توانايي بالا حضوري پررنگ داشته اند.
 
وي با اشاره به افتتاح 3 پايگاه و گروه مقاومت در سطح شهرستان خاش، بيان كرد: افتتاح پایگاه عقیل شیبک در چاهک تفتان از توابع بخش نوک آباد خاش و نيز دو گروه مقاومت در دهستان پشتكوه بود و  چندين پايگاه مقاومت بسيج نيز در دستور كار است كه به زودي افتتاح و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه امنيت اين منطقه بعنوان منطقه مرزي بسيار حساس است، گفت: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي يكي از نعمت ها و سرمايه هاي پروردگار است كه توسط حضرت امام راحل به ملت شهيد پرور ايران هديه شد و دشمنان همواره با كينه و عداوت و دشمني عليه اين مردمان برنامه ريزي مي كنند و تنها راه مقابله با اين دشمنان تقويت بصيرت و هوشياري جهت خنثي سازي نقشه ها و نيرنگ هاي شوم آنان است.
 
وي خاطرنشان كرد: بسيجيان در خنثي سازي توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان نظام بسيار تاثيرگذار هستند و با افزايش توان رزمي و دفاعي خود مي توانند نقشه هاي دشمنان را ناكام بگذارند و ضمن شناسايي اين توطئه ها در راستاي خنثي سازي آنان خصوصاً در جنگ نرم تلاش كنند.
 

 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه بايد فضاي همدلي و مهرباني بين بسيجيان تقويت و مستحكم تر شود، گفت: با فعاليت پايگاه هاي مقاومت و برگزاري جلسات حلقه هاي صالحين ميتوان اين مسئوليت پذيري و مهرباني را در بين بسيجيان تقويت و توسعه داد.
 
وي اذعان كرد: انديشه و تفكر بسيجي بايد در محيط كار و خانه نهادينه شود چرا كه پشتوانه تفكر بسيجي اراده و خواست خداست و هر فردي كه براي پروردگار خالصانه و از صميم قلب كار كند به تفكر بسيجي عمل كرده است.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش بيان كرد: مقام معظم رهبري فرمودند: "همه ایرانیان بسیجی هستند، اما برای همبستگی بیشتر و نظم بهتر باید برای انجام کارها پایگاه تشکیل داد" و بايد همه بسيجيان اين منويات و سخنان رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه كار خود قرار دهند.
 
وي همچنين از برگزاري نمايشگاه عكس دستاوردهاي انقلاب نيز خبر داد و اظهار كرد: اين نمايشگاه به مدت يك هفته در مكان نمازخانه ناحيه برپا است تا نسل جديد با دستاوردها و ارزش هاي انقلاب بيشتر آشنا شوند و همچنين در اين خصوص همايش آشنايي با انقلاب نيز در سالن كتابخانه هاي عمومي برگزار شده است.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 434955
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *