۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

نیروی انتظامی نیرویی برآمده از مردم و برای مردم است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی نیرویی برآمده از مردم و برای مردم است.
نیروی انتظامی نیرویی برآمده از مردم و برای مردم است
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح شنبه در صبحگاه عمومی هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: نیروی انتظامی نیرویی برآمده از مردم و برای مردم است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سلاح، نیرو، امکانات و ماشین‌آلات قدرت می‌آورد، اما اقتدار نمی‌آورد، گفت: حس مسؤولیت‌پذیری مردم به پلیس اقتدار می‌بخشد، اگر قوانین پلیس از سوی مردم پذیرش شده نباشد قطعا اقتداری وجود ندارد.
سلیمانی ادامه داد: پلیس در سیستان و بلوچستان در راستای وحدت و همدلی گام برداشته و مورد توجه مردم قرار دارد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: دستورات و قوانینی که پلیس برای جامعه ابلاغ می‌کند در راستای تامین امنیت خود مردم است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امروز اگر راه‌ها و جاده‌ها امنیت دارد و یک خانم به تنهایی از شرق به غرب کشور سفر می‌کند نشان از امنیتی دارد که نیروهای پلیس ایجاد کرده‌اند.
وی ادامه داد: وجود نیروی انتظامی و مرزبانی و جمع نیروهای مسلح سبب شده تا دشمن در توطئه‌چینی علیه ایران اسلامی ناکام بماند.
سلیمانی گفت: پلیس مسؤولیت تامین امنیت مکان‌های عمومی را نیز دارد تا مردم بتوانند به راحتی مراسمات مختلف مذهبی، شادی یا عزا را برگزار کنند.
وی گفت: پلیس حافظ جان و مال مردم و امنیت در جامعه است و مردم هم قطعا قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس هستند و با تمکین به قانون و پذیرش قوانینی که توسط پلیس وضع می‌شود این قدردان بودن را به نمایش می‌گذارند.
انتهای پیام/فارس
 
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 434940
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *