۰
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش خبر داد؛

گشایش نمایشگاه عکس و پوستر "امر به معروف و نهي از منكر" در خاش

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: همزمان با فرارسيدن هفته امر به معروف و نهي از منكر و ماه محرم الحرام نمايشگاه عكس و پوستر "امر به معروف و نهي از منكر" در شهرستان خاش برپا شد.
گشایش نمایشگاه عکس و پوستر "امر به معروف و نهي از منكر" در خاش
سرهنگ غلامرضا اربابي در حاشيه برپايي نمايشگاه عكس "هر شهروند يك پليس" در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: در اين نمايشگاه تصاوير با موضوعات امر به معروف و نهي از منكر، آسیب های اجتماعی، اعتیاد، امنیت، تکدی گری، کودکان کار، شبکه های مجازی، پلیس و مردم به معرض دید عموم قرار داده شده است.
 
وي با بيان اينكه هفته اول محرم به‌ عنوان هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، خاطرنشان كرد: در این نمایشگاه مجموعه ای از احادیث و روایات بزرگان دین و ائمه اطهار(ع) در مورد امربه معروف و نهی از منکر به معرض ديد گذاشته شده است.
 
سرهنگ اربابي گفت: هدف از برپايي اين نمايشگاه احياي سنت حسنه و فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر است و تذكر درخصوص وظايف مومنين در اهميت اين فريضه مهم است.
 
وي با بيان اينكه اين نمايشگاه در جهت كشف و شكوفايي استعدادها و خلاقيت هاي تصويري و كاهش آسيب هاي اجتماعي برگزار شده است، تصريح كرد: اینترنت و بازی های رایانه ای، پلیس کودکان‏، آسیب‌های ماهواره‌‏،  خانواده، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی ناجا، اقدامات عملیاتی ناجا و شهدای امنیت از دیگر موضوعات عکس‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه بود.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش اذعان كرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر، ماموران پروردگار در روي زمين هستند و لازم است در اين زمان حساس بستري آماده شود تا تمامي مردم به فعاليت در اين خصوص بپردازند.
 
وي با بيان تاكيد بر اينكه همگان بايد در همه حال و زمان بايد ولايتمدار باشند، افزود: نخستين گام جهت احياء و زنده نگه داشتن سنت و فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر در خانواده ها است چرا كه هر فردي خود بايد در خانواده اين فريضه را ترويج و تقويت كند.
 
سرهنگ اربابي با بيان اينكه امسال از تمامي امكانات و روشها و عكس هاي روز براي آگاه سازي بيشتر مردم استفاده شده است، گفت: اين نمايش به مدت يك هفته داير است و بر پایی این نمایشگاه تأثیر بسزایی در جهت پیشگیری از آسیب اعتیاد در این شهرستان دارد.
 
وي همچنين از اهداء خون 50 نفر از پرسنل نيروي انتظامي به مناسبت فرارسيدن ايام ماه محرم و هفته امر به معروف و نهي از منكر خبر داد و اظهار كرد: در اين برنامه كه با هدف یاری رساندن به نیازمندان به خون و بیماران کم خونی و نیز ترویج اهدای خون به عنوان یک امر خدا پسندانه برگزار شد جمعاً حدود ۲۵ لیتر خون معادل ۵۰واحد خون ( ۵۰۰ سی سی) اهداء شد.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 434995
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *