۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

پايگاه هاي مقاومت بسيج؛ بهترين سنگر براي دفاع از ارزش هاي انقلاب و نظام است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: پايگاه هاي مقاومت بسيج، بهترين سنگر براي دفاع از ارزش هاي انقلاب و نظام است و بايد از اين پايگاه ها جهت ارتقاء ارزش‌های فرهنگی، مذهبي و معنوی به‌کار گرفته شود.
پايگاه هاي مقاومت بسيج؛ بهترين سنگر براي دفاع از ارزش هاي انقلاب و نظام است
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه افتتاح پايگاه مقاومت پيروان ولايت، اظهار كرد: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامي:" بسیج شجره طیبه ایست که ریشه اش در زمین استوار و محکم و شاخ و برگ هایش به آسمان می رسد" بنابراين اين نهاد بايد در تمامي كشور گسترده  شود روز به روز بر تعداد افراد درياي بيركان بسيج افزوده شود.
 
وي با بيان اينكه بسيجيان شهرستان خاش همواره گوش به فرمان رهبري هستند، تصريح كرد: اين بسيجيان همواره پا در ركاب رهبر فرزانه انقلاب هستند و به نداي مقام معظم رهبري بدون لحظه اي درنگ و تاخير هميشه لبيك مي گويند و هرچه را كه دارند در اين راه نثار مي كنند.
 
سرهنگ فضلي با اشاره به اهميت امنيت در شهرستان خاش و استان سيستان و بلوچستان، گفت: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي از نعمات بزرگ پروردگار بود كه به وسيله امام راحل به ملت ايران هديه شد و دشمنان همواره در كمين اين انقلاب هستند اما مردم بسيجي و با بصيرت ايران اسلامي همواره اين توطئه ها و نيرنگ ها را خنثي و به خود دشمنان باز مي گردانند.
 
وي با بيان اينكه جايگاه بسيج و بسيجيان بسيار با اهميت است، خاطرنشان كرد: بسيجيان همواره در جهت خنثي كردن توطئه ها و برنامه هاي شوم دشمنان گام بر ميداند و با تمام توان رزمي و دفاعي خود تمامي هجمه هاي دشمنان نظام اسلامي را ناكام مي گذارند و در جهت خنثي كردن توطئه هاي حوزه جنگ نرم دشمن نيز تلاش مي كنند.
 
سرهنگ فضلي تصريح كرد: بسيجيان بايد همواره با بصيرت و نگاهي عميق فرهنگي براي پيشبرد اهداف نظام تلاش كنند و با همسبتگي بيشتر  كارهاي پايگاه هاي مقاومت را انجام دهند و خصوصاً امورات فرهنگي اين پايگاه ها را به نحو احسنت و شايسته اجرا كنند و گزارش آن را نيز ارائه دهند.
 

 
وي گفت: كشور ايران اسلامي 20 ميليون جوان و در حقيقت 20 افسر تفنگدار دارد و اين تشكل و ظرفيت بسيار خوبي در تمامي عرصه ها و ميدان هاي نبرد است كه در دفاع مقدس به خوبي به جهانيان به اثبات رسيده است.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه پايگاه هاي مقاومت بسيج خط مقدم فعاليت هاي بسيج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است، افزود: با فعاليت ها و اقدامات اين پايگاه ها و برگزاري جلسات حلقه هاي صالحين مي توان مسئوليت پذيري و سخت كوشي را در ميان بسيجيان تقويت و چندين برابر كرد.
 
* افتتاح پايگاه پيروان ولايت با زيربناهاي يكصد متر و با بيش از 250 بسيجي
فرمانده پايگاه مقاومت پيروان ولايت و سرطايفه مرادزهي نيز در ادامه اين مراسم، گفت: اين پایگاه‌ مقاومت با زیربنای يكصد متر و با بيش از 250 بسيجي در ابتداي كار احداث شده است و براي تكميل ان نيز به اعتبارات سپاه و كمك خيران منطقه نياز است.
 
عبدالعزيز مرادزهي بيان كرد: انديشه و تفكر بسيجي بايد در اين پايگاه هاي مقاومت نهادينه شود و افراد بايد با اخلاص و خلوص نيت در راه اهداف بسيج گام بردارند تا انديشه و تفكر بسيجي در جامعه نهادينه شود.
 
وي با بيان اينكه پايگاه هاي مقاومت بسيج بعنوان مكاني جهت تربيبت بسيجيان در محلات است، گفت: بسيجيان با پيروي از فرمايشات رهبري به صورت منسجم جهت دفاع از انقلاب اسلامي همواره آماده دفاع و رزم هستند و تا خون در رگ دارند در اين راه ثابت قدم خواهند ماند.
 

 
سردار مرادزهي خاطرنشان كرد: حفاظت و پاسداري از ارزش هاي انقلاب از اهداف ساخت اين پايگاه مقاومت است و حفظ و حراست از سنگر انقلاب اسلامي با احداث اين پايگاه ها محقق مي شود.
 
وي با بيان اينكه بسيجيان عضو در اين پايگاه از نظر اجراي برنامه هاي فرهنگي در مسئله روشنگري بسيار خوب عمل كرده اند، گفت: دشمنان از گسترش و افزايش پايگاه هاي مقاومت هراس دارد چرا كه اين پايگاه ها سبب افزايش بصيرت و روشنگري جوانان خصوصاً در جنگ نرم مي شود و تمامي نقشه ها و نيرنگ هاي دشمنان را نقش بر آب مي كند.
 
مرادزهي اظهار كرد: افتتاح و بهره برداري اين پايگاه هاي بسيج گامي عظيم در راستاي اجراي دستورات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است و رسالت اين پايگاه ها در حقيقت مبارزه با تهاجم و جنگ نرم و فرهنگي دشمنان و بصيرت افزاي در نسل جوان و نوجوان جامعه است.
 
گفتني است؛ در اين مراسم كه با حضور جمعي از علماء و روحانيون، مسئولين، سران و ريش سفيدان طوايف، بسيجيان و اقشار مختلف مردم برگزار شد؛ مولوي محمدعلي شهنوازي امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش و مولوي يعقوب حسين بر رابط نهاد نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت خاش و خدايار ريگي يكي از ريش سفيدان نيز در خصوص اهميت ايجاد پايگاه هاي مقاومت بسيج به سخنراني پرداختند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 435075
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *