۰
دورهم به نقل از وبلاگ شهر خوبان نوشت:

جنگی که دانشگاه بود و دانشگاهی که خط مقدم جنگ است

روزگاری دشمن مرزهای ما را مور تهاجم قرار داد دلیران و جوانان این مرز بوم درس و کار و زندگی خود را رها کردند و در لبیک به فرمان امامشان به جبهه ها شتافتند جبهه و جنگی که به مرور دانشگاه و کار ودرس آنها شد...
جنگی که دانشگاه بود و دانشگاهی که خط مقدم جنگ است
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ماروزگاری دشمن مرزهای ما را مور تهاجم قرار داد دلیران و جوانان این مرز بوم درس و کار و زندگی خود را رها کردند و در لبیک به فرمان امامشان به جبهه ها شتافتند.
جبهه و جنگی که به مرور دانشگاه و کار و درس آنها شد.
پس از پایان جنگ هم همان فرهنگ ایثار و جهاد و تلاش را با خود به عرصه کار و تحصیل و زندگی خود آوردند و این همان دلیلی است که امروز دشمن به مرزهای ما کاری ندارد بلکه اصل تهاجم خود را بر روی دانشگاهها ، زندگی و فرهنگ ما متمرکز کرده است.
دشمن می داند برای ضربه زدن به ملتی مانند ایران ، باید ابتدا مراکز فکر و اندیشه و فرهنگ آن را از کار بیندازد بعد به سراغ مرزهای خاکی آن برود.
حال که دشمن به خوبی جبهه جنگ را از سخت به نرم تغییر داده باید به او نشان داد  که دانشگاه و زندگی و محیط کار برای ما جبهه رویارویی ما با دشمن است و هرجا ردی از دشمن ببینیم جانانه در مقابلش می ایستیم. تازمانی که روحیه ایثار و جهاد باشد فرقی ندارد که در دانشگاه باشی یا در دورترین نقطه مرزی هرجا باشی همانجا سنگر توست و قلم و ابزار و وسایل ات اسلحه تو و تو سرباز مدافع حریم انقلاب و اسلام هستی.
لبیک یا حسین
 
انتهای پیام/شهر خوبان
 
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 435174
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *