۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس در گفت‌و‌گو با تسنیم:

تعداد زیادی از معلمان و فرهنگیان‌ درخواست کردند ‌به ‌دانش‌آشتیانی رأی اعتماد ندهیم‌

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد زیادی از معلمان و فرهنگیان‌ در تماس با نمایندگان مجلس درخواست کردند ‌به ‌دانش‌آشتیانی رأی اعتماد ندهیم‌.
تعداد زیادی از معلمان و فرهنگیان‌ درخواست کردند ‌به ‌دانش‌آشتیانی رأی اعتماد ندهیم‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ماحسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: آشتیانی از فعالان فتنه 88 بوده و مجلس نهم به همین دلیل به وی رأی نداده است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانش‌آشتیانی از بدنه آموزش و پرورش نیست، گفت: در چند روز اخیر تعداد زیادی از معلمان و فرهنگیان با من تماس داشتند و درخواست کردند که به هیچ عنوان به آقای دانش‌آشتیانی رأی اعتماد ندهیم.
وی بیان کرد: جای تعجب دارد رئیس جمهوری که سوگند یاد گرده از قانون اساسی، ولایت فقیه و معیارهای اسلامی دفاع کند، چطور فردی را که در فتنه 88 فعال بوده را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی می‌کند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس ادامه داد: مردم باید دقت کنند در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به چه کسی رأی می‌دهند و باید مراقبت کنند، چرا که در حال حاضر شاهدیم فردی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شده که تفکرات و پیشینه وی مشخص است و قرار است برای وزارتی معرفی شود که نگرانی و مشکلات بسیار دارد.
وی با اشاره به شرایط احتمالی جلسه رأی اعتماد مجلس به دانش‌آشتیانی، تاکید کرد: با توجه به آنچه در حال حاضر بین نمایندگان و فراکسیون‌های موجود مطرح است، اتفاق نظری روی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وجود ندارد، ولی آرای نمایندگان قابل پیش‌بینی نیست.
انتهای پیام/تسنیم
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 435198
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *