۰
مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

کسب ۷ مقام توسط فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در مسابقات ملی مهارت

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: کاروان نخبگان مهارتی استان در مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت چهار مدال نقره و سه دیپلم افتخار کسب کردند.
کسب ۷ مقام توسط فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در مسابقات ملی مهارت
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما محمد جهانتیغی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: تیم مهارتی سیستان و بلوچستان در مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با کسب 4 مدال نقره در رشته ساخت و تولید تیمی و نقاشی خودرو و 3 دیپلم افتخار در رشته‌های فناوری مد و لباس، لوله‌کشی، گرمایشی و تبرید و تهویه شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات شدند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از استان سیستان و بلوچستان 9 نفر برگزیده به هفدهمین مسابقات ملی مهارت اعزام شدند که حاصل تلاش آنها کسب 7 مقام بود.
وی با اشاره به ضرورت حمایت بیشتر سازمان‌ها و ارگان‌ها به ویژه اداره‌کل تعاون،کار  و رفاه اجتماعی از این نخبگان مهارتی، خاطر نشان کرد: مسابقات ملی مهارت با هدف ترغیب جوانان به کسب مشاغل حرفه‌ای، هر سال با حضور منتخبین زیر 21 سال در رشته‌های مختلف مهارتی برگزار می‌شود.
جهانتیغی افزود: لذا ضروری است تا نهادهای دولتی و غیردولتی با حمایت از آنها روحیه کارآفرینی را در استان ترویج دهند، زیرا برگزیدگان مسابقات ملی مهارت به مثابه نمادهای کارآفرینی هستند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه رویکرد اقتصاد مقاومتی از طریق ایجاد مشاغل خرد و خانگی، اظهار داشت: برگزاری مسابقات ملی مهارت فرصت مغتنمی برای تبادل دانش فنی و کسب تجارب حرفه‌ای و شناسایی و معرفی افراد ماهر و متخصص به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی است.
وی گفت: مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت از تاریخ دوم تا پنجم آبان‌ماه با حضور نخبگان مهارتی 31 استان کشور در استان البرز برگزار شده است.
انتهای پیام/تسنیم
 
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 435199
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *