۰

شهرداري خاش در مسير پيشرفت و توسعه شهر/ قدردانی مردم خاش از تلاش شهرداری برای آبادانی شهر

مردم خاش از تلاش شهرداری در دوران سخت مالی دولت برای اجرای برنامه های آبادانی و توسعه ای در این شهر قدردانی کردند.
شهرداري خاش در مسير پيشرفت و توسعه شهر/  قدردانی مردم خاش از تلاش شهرداری برای آبادانی شهر
به گزارش تفتان ما، شهرداری خاش یکی از فعالترین شهرداری های سیستان و بلوچستان به حساب می آید که فعالیت ها و عملکرد آن در شهر خاش تغییر و تحول ایجاد کرده است.
شماری از شهروندان خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از عملکرد شهرداری در زمینه زیباسازی، عمران و خدمات شهری تجلیل کردند.
مرتضی ریگی یکی از شهروندان خاشی گفت: سه سال فعالیت چشمگیر و عادلانه شهرداری خاش در نقاط مختلف سبب شده مردم از عملکرد این مجموعه راضی باشند.
وی اظهار داشت: کارهای ارزشمند شهرداری در نقاط مختلف این شهر نمایان است.
رسول قلندرزهی یکی دیگر از شهروندان نیز بیان کرد: شهرداری در سال های اخیر در جاهایی کار کرده که چندین دهه در آن مکان ها فعالیت عمرانی و خدماتی صورت نپذیرفته است.
یکی دیگر از شهروندان خاش با نام احمد شه بخش نیز گفت: شهرداری با ایجاد بوستان ها و میادین، بلوار و خیابان کشی، آسفالت معابر و زیباسازی در شهر تحول ایجاد کرده و همچنان با قوت به کارهایش ادامه می دهد.
وی اظهار داشت: شهرداری با دشواری های سخت مالی و تاخیر داشتن در برنامه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان توانسته در شهر خاش انقلاب بزرگ خدمت، کار و کوشش به وجود آورد.
ابراهیم کهرازه از کارگران سخت کوش شهرداری خاش نیز گفت: برای ما باعث افتخار است که برای شهر و مردم خود کار می کنیم.
وی بیان کرد: وقتی که رضایت مردمی را احساس می کنیم خستگی کار از تن مان بیرون می رود و فکر بی پولی و تاخیر در دریافت حقوق از فکرمان خارج می شود.
رضا میر دیگر کارگر شهرداری خاش نیز اظهار داشت: کار کردن در حوزه های عمرانی، خدماتی، فضای سبز و حمل و نقل دارای جذابیت های خاصی است.
معاون شهردار خاش در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: هدفگذاری شهرداری در سالجاری آسفالت افزون بر 200 هزار متر مربع از معابر بوده که تاکنون حدود نیمی از کار انجام شده و همچنان با قوت ادامه دارد.
عبدالوحید هاشمزهی افزود: در مناطق مختلف شهر خاش برنامه های زیرسازی، جدولگذاری، کانال کشی، آسفالت، ایجاد میادین و ساخت بوستان و توسعه فضای سبز و غیره وجود دارد.
وی ادامه داد: طرح ها و برنامه های شهرداری با کمترین اعتبار و هزینه و فقط به همت کارکنان پرتوان در مجموعه مدیریت شهری و بیشتر به صورت امانی در حال اجراست.
وی اظهار داشت: از روزهای گذشته کار خاکریزی، غلطک کوبی، جدولکشی و ساخت کانال در مولوی سه و 6، ابتدای خیابان سرباز و مدنی، مدنی یک و کوچه های منشعب، امام خمینی(ره) شش و هفت و کوچه های منشعب به امام خمینی(ره) هفت و میدان کارخانه سیمان آغاز شده و به دنبال آن برنامه آسفالت انجام می شود.
انتهاي پيام/ ايرنا
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 435430
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *