۰
بخشدار مرکزی خاش

جاذبه های دیدنی ترشاب در جوار تفتان بکر و چشم نواز است

بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: جاذبه های دیدنی و منحصر بفرد منطقه گردشگری ترشاب در جوار تفتان بکر و چشم نواز است
جاذبه های دیدنی ترشاب در جوار تفتان بکر و چشم نواز است
به گزارش تفتان ما، مجتبی شجاعی در بازدید از منطقه ترشاب و نیز دیدار با روستائیان کند زرد ترشاب بیان کرد: ظرفیتهای گردشگری، فرهنگی، آموزشی و تفریحی منطقه ترشاب بسیار برجسته و پر بار است که انجام کارهای عمرانی و خدماتی و توسعه ای دولت می تواند به تغییر و تحول چهره منطقه کمک کند.

وی افزود: تلاش شوراها و دهیاران سخت کوش در منطقه در کنار همت و اراده روستائیان و عشایر سبب شده که دولت در امور خدمت رسانی پیش قدم باشد و در نتیجه آن آبادانی و توسعه به نقاط روستایی هدیه می شود.

بخشدار مرکزی خاش اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید و بویژه با درایتهای خوب آقای استاندار و حمایتهای فرماندار و همت مدیران دستگاههای اجرائی و تلاش دهیاران ارتقای شاخصهای خدمات را در نقاط روستایی شاهد هستیم و الحمدلله روز به روز آثار تحول و خدمت در مناطق روستایی نمایان است.

مجتبی شجاعی افزود: رودخانه ها، دره ها و کوههای سنگلاخی، گونه های منحصربفرد گیاهی و دارویی اعم از درختی و بوته و غیره به این منطقه که در جوار کوه تفتان واقع شده طراوت و زیبایی خاصی بخشیده است.

وی اظهار کرد: فعالیتهای ارزشمند کشاورزان و دامداران این منطقه به جذابیت های این روستا افزوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه طبیعت بکر این منطقه دست نخورده باقی مانده و این موضوع نشان می دهد که ساکنان این منطقه عاشق طبیعت هستند و برای حفظ آن می کوشند.

بخشدار مرکزی خاش گفت: با توجه به اینکه ترشاب در نزدیکی تفتان واقع شده و مسیر صعود به تفتان از این منطقه می گذرد سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی و توجه دولت برای رونق گردشگری در این منطقه به شدت احساس می شود.

شجاعی تاکید کرد: وجود چشمه های آب گرم، طبیعت زیبا و با نشاط در کنار روستاهای ناشناخته می تواند جذابیت خاصی برای گردشگران بومی و غیر بومی و حتی خارجی ها داشته باشد که امیدواریم اطلاع رسانی و معرفی آنها بیش از پیش با همکاری رسانه ها انجام شود.

بخشدار مرکزی خاش افزود: تحمل رنج سفر از راه های دور استان و کشور برای دیدن جاذبه های منطقه خالی از لطف نیست لذا ما از هم وطنان عزیز دعوت می کنیم حداقل برای گردش و تفریح هر چند کوتاه و مختصر به این منطقه سفر کنند.

وی بیان کرد: برای دسترسی به آب گرم منطقه تفتان و فراهم کردن زیرساختهای مورد نیاز آن حضور و سرمایه گذاری سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولت از اهمیت خاصی برخوردار است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 435448
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *