۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

ترويج روحيه ايثارگري و فداكاري مهمترين هدف اردوهاي راهيان نور است/ اعزام ۶۰ دانش آموز بسيجي شهرستان خاش به اردوي راهيان نور + تصاوير

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: ترويج روحيه و فرهنگ ايثارگري، شهادت، شهامت و فداكاري مهمترين هدف اعزام اردوهاي راهيان نور دانش آموزي به مناطق جنگي جنوب كشور است.
ترويج روحيه ايثارگري و فداكاري مهمترين هدف اردوهاي راهيان نور است/ اعزام ۶۰ دانش آموز بسيجي شهرستان خاش به اردوي راهيان نور + تصاوير
سرهنگ حسن فضلي در در حاشيه مراسمی که به مناسبت اعزام دانش آموزان دختر به مناطق جنگی جنوب کشور برگزار شد، در گفت و گو  با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: تعداد 60 نفر از دانش آموزان دختر دبيرستان هاي شهرستان خاش و بخش ايرندگان در قالب اردوي راهيان نور توسط دودستگاه اتوبوس به مناطق جنگي جنوب كشور اعزام شدند.
 
وي با بيان اينكه اين اردوها با هدف آشنايي هرچه بيشتر دانش آموزان با واژ هاي ازخودگذشتگي و ايثار اجرا مي شود، تصريح كرد: در مرحله گذشته تعداد 150 نفر از دانش آموزان پسر اين شهرستان به مناطق جنگي 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند كه جمعاً از ابتداي سال تاكنون 210 نفر از دانش آموزان اين شهرتسان به همراه بيش از 20 نفر از معلمان و مديران مدارس به اين مناطق عزيمت كردند.
 
سرهنگ فضلي خاطرنشان كرد: دانش آموزان دختر در طول اين سفر بسيار معنوي و با ارزش علاوه بر شركت و حضور در اردوي عملي يادمان هاي شهداي دفاع مقدس از سوسنگرد، هويزه و شلمچه بازديد و با آرمان هاي شهداء و امام شهداء تجديد پيمان مي كنند.
 
وي با بيان اينكه اردوهاي راهيان نور اين شهرستان نسبت به سال هاي گذشته 100 درصد افزايش داشته است، گفت: كاروان هاي راهيان نور جوانان و نسل هاي بعد از جبهه و جنگ را با رشادت ها و شهامت هاي رزمندگان و ايثارگران و شهيدان والامقام هشت سال جنگ تحميلي آشنا مي كنند و سبب مي شود تا آنها پس از بازگشت از اين مناطق سيره و روش اين عزيزان را سرلوحه زندگاني خود قرار دهند و به وصيت نامه هاي آنان عمل كنند.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش با تاكيد بر لزوم شركت دانش آموزان در اين اردوها با بصيرت و آگاهي، اذعان كرد: هر دانش آموزي كه در اين سفر شركت مي كند بايد خاطرات خود را مكتوب كند و پس از بازگشت براي ساير هم كلاسي هاي خود بازگو كند تا از اين طريق بتوانيم فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي را ترويج و گسترش دهيم.
 
سرهنگ فضلي با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب كه مي فرمايند:" امروز زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست"، اظهار كرد:  اردوهاي راهيان نور عمالي مهم در تحول بُعد فرهنگي و معنوي در جامعه و همانند كلاسي براي خودسازي معنوي دانش آموزان و فرصتي مناسب جهت كسب معرفت دروني جوانان است.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 435588
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *