۰
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش؛

توجه به مباحث کیفی و بروز کردن فعالیتها در جهت متناسب سازی نیازهای آموزشی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است/ تربیت نیروی انسانی توانمند برای هر منطقه ضروری بوده و باید در منطقه خاش و سیستان و بلوچستان این فرصت مهیا شود

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پروش گفت: از اولویت های مهم این وزارتخانه توجه به مباحث کیفی و بروز کردن فعالیتها در جهت متناسب سازی نیازهای آموزشی جامعه است.
توجه به مباحث کیفی و بروز کردن فعالیتها در جهت متناسب سازی نیازهای آموزشی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است/ تربیت نیروی انسانی توانمند برای هر منطقه ضروری بوده و باید در منطقه خاش و سیستان و بلوچستان این فرصت مهیا شود
به گزارش تفتان ما، علی زرافشان در سفر به شهرستان خاش بیان کرد: توزیع عادلانه خدمات آموزشی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش بوده و تلاش می کنیم بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه بدهیم.

وی افزود: مسیر آموزش کمک به توسعه علمی و آموزشی در کشور است و هدفگذاری دولت بر همین بوده که از ظرفیتهای کشور در جهت بهبود وضعیت مباحث آموزشی بهره گرفته بشود.

این مسئول ادامه داد: پرورش استعدادها و تلاش برای ارتقای شاخصهای علمی باید در نقاط مختلف کشور یکسان باشد.

زرافشان اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند برای هر منطقه ضروری بوده و باید در منطقه خاش و سیستان و بلوچستان این فرصت مهیا شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: مدیران و معلمان و کادرهای آموزشی باید به رشد استعدادها کمک کنند.

وی افزود: در وزارتخانه آموزش و پرورش مسیرها برای خدمت به فرزندان مردم بخوبی هموار بوده لذا نگاه ها بر همین است که بصورت عادلانه بتوانیم امکانات و فرصتها در اختیار همه اقشار جامعه قرار داده بشود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: كيفيت بخشي به امور آموزشی و پرورشی در مدارس بايد به بازسازي الگوي روابط درون مدرسه اي و آموزشهاي لازم براي توانمندسازي دانش آموزان کمک کند تا دانش آموزان (توانمند، مستقل، خود رهبر، پژوهشگر و متدين) تربيت شوند.

وی اظهار کرد: ما در مدارس علاوه بر فعالیت های علمی و آموزشی دانش‌آموزان را برای خوب زندگی کردن و با هم زندگی کردن در جامعه آموزش بدهیم.

زر افشان تصریح کرد: اگر نحوه خوب زندگی کردن و پاکی در زندگی را به دانش آموزان یاد ندهیم جامعه با مشکلاتی از قبیل طلاق، زندان، خشونت و غیره روبرو می شود لذا مدیران مدارس فرصت های لازم را برای دانش آموزان فراهم کنند.

وی در ادامه در خصوص تولید کردن هنرستانها، هدایت تحصیلی، افزایش پوشش تحصیلی ارتقاء کیفیت آموزشی و علمی، مدیریت آموزشگاهی مباحثی را مطرح کرد.

زورقی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز نکاتی از موفقیت های استان و شهرستان خاش بیان و از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خاش تقدیر و تشکر کرد.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش هم گفت: تلاش برای حل مشکلات آموزشی و کمک به تامین اعتبارات و تجهیزات آموزشی باید در دستور وزارتخانه آموزش و پرورش باشد زیرا در منطقه محروم خاش مشکلات فراوانی وجود داشته و خلاء های آموزشی به شدت احساس می شود.

قاسم کوچکزایی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خاش نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از معاون آموزش متوسطه وزارت و معاونت آموزش متوسطه استان به وضیعت آموزشی و پرورشی شهرستان اشاره کرد و گفت: امید آن دارم به همت و تلاش مدیران مدارس وضیعت آموزشی در جهت ارتقای کیفیت به بهترین شکل در مدارس اجرای شود و سعی بر این باشد که توسط مدیران به امورات و فعالیت های تخصصی پرداخته شود و مدیران مدارس با استفاده از تجزیه و تحلیل ها به نقاط قوت و ضعف بپردازند تا برنامه ریزی کامل و بهتری برای سال تحصیلی داشته باشیم.

کوچکزایی افزود: نشست های تخصصی یک فرصت مناسب برای بررسی چالش ها و ارائه راهکار، طرح و برنامه برای پیشبرد و ارتقاء سطح آموزش در مدارس می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: این جلسات و نشست ها باید به یک نگاه تحول بخش منجر شود و مدیران نسبت به نتیجه این جلسات اهتمام جدی داشته باشند.

معاون وزیر آموزش و پرورش از بخشهای مختلف هنرستانهای کارودانش و فنی دخترانه و پسرانه خاش بازدید و در نشست هایی با فرماندار و فرهنگیان خاش مهمترین مشکلات آموزشی منطقه را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

 
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 435782
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *