۰
فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان:

وحدت و اتحاد شيعه و سني مهمترين عامل گسترش بيداري اسلامي در جهان است/ امنيت پايدار سيستان و بلوچستان مديون تلاش هاي شبانه روزي بسيجيان است

فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت: وحدت و اتحاد شيعه و سني مهمترين عامل گسترش بيداري اسلامي در جهان است و بدون شك پايداري نظام اسلامي نيازمند حفظ و تقويت وحدت بين شيعه و سني است.
وحدت و اتحاد شيعه و سني مهمترين عامل گسترش بيداري اسلامي در جهان است/ امنيت پايدار سيستان و بلوچستان مديون تلاش هاي شبانه روزي بسيجيان است
به گزارش تفتان ما، سردار حسین معروفی در دیدار با علما،  روحانیون و ریش سفیدان شهرستان خاش، اظهار كرد: اتحاد و یکپارچگی شیعه و سنی در استان زبانزد است و شیعه  هیچگونه اختلافی با برادران اهل سنت خود ندارد.
 
وي بيان كرد: وحدت شیعه و سنی خواری در چشم دشمنان بوده و اگر این وحدت وجود نمی داشت چیزی به نام اسلام در منطقه نقش آفرینی نمی کرد.
 
سردار معروفي همچنین به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: 9 دی روز میثاق امت با ولایت و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب بود.
 
فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان با بیان اینکه 9 دی برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم کشورمان بود، خاطرنشان كرد: مردم با بصیرت خود متوجه دست داشتن دشمن در فتنه 88 شدند و با خروش خود در خیابانها بار دیگر باعث ایجاد یاس در دل دشمنان این مرز و بوم شدند.
 
وي با تاكيد بر وحدت بين شيعه و سني، اذعان كرد: نياز به اتحاد و وحدت در بين كشورهاي مسلمان در عصركنوني بيشتر از هر زمان ديگري احساس مي شود و احياي گفتمان امت واحده اسلامي راهگشاي بسياري از مشكلات است.
 

 
سردار معروفي بيان كرد: امنيت و آرامش حاكم در استان سيستان و بلوچستان حاصل خون پاك شهداء و مجاهدات هاي خالصانه و شبانه روزي نيروهاي جان بركف بسيجي خصوصاً اهل سنت استان است.
 
* سيستان و بلوچستان نمونه بارز وحدت ميان شيعه و سني است
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نيز در این دیدار اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان نمونه  بارز وحدت میان شیعه و سنی است و سالهاست که در کمال آرامش در کنار برادران شیعه خود زندگی مسالمت آمیزی را تجربه می کنند.
 
مولوي محمدعلي شهنوازي گفت: اهل تسنن مشترکات دینی فراوانی با اهل تشیع خود دارند و برای دست یافتن به وحدت عملی باید این مشترکات مذهبی را برجسته کنیم.
 

 
وي اظهار كرد: مسلمانان شیعه و سنی باید آگاه و هوشیار باشند ، چراکه دشمنان اسلام با بهره گرفتن از اختلافات میان مذاهب در پی ضربه زدن به اسلام و مسلمین هستند.
 
* شيعه و سني سالهاست كه در كنار يكديگر در آسايش و رفاه زندگي مي كنند
سرطايفه شهنوازي استان سيستان و بلوچستان نيز در ادامه، با بيان اينكه شيعه و سني سالهاست در كنار يكديگر در آسايش و رفاه زندگي مي كنند، اظهار كرد: اين وحدت و همدلي بعد از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي بسيار پررنگ تر و حساس تر شده چرا كه خدمات رساني به مردم محروم اين مناطق بيشتر شده و روز به روز بر وحدت و برادري ميان مذاهب اين استان افزوده مي شود.
 
خوبيار شهنوازي گفت: دشمنان از خدابي خبر سالهاست سعي و تلاش مي كنند تا بين شيعه و سني در استان سيستان و بلچستان اختلاف و تفرقه ايجاد كنند كه با هوشياري و بصيرت مردم اين استان تمامي اين اختلافات و توطئه ها با شكست و ياس دشمنان مواجه شده است.
 

 
وي با تشكر از سپاه پاسداران جهت برقراري امنيت در منطقه، اظهار كرد: اتحاد و امنيت جامعه لازم و ملزوم يكديگر هستند و بدون شك توسعه و پيشرفت و اتحاد در گرو امنيت حاصل خواهد شد.
 
گفتني است؛ سردار معروفي فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان در سفر يكروزه به شهرستان خاش به همراه سرهنگ فضلي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش و جمعي از پاسدران و بسيجيان از مولوي شهنوازي امام جمعه اهل سنت شهرستان، خوبيار شهنوازي سرطايفه شهنوازي، خانواده شهيدان هاشمزهي و ريگي ديدار و در نشست بصيرت افزايي كه در كانون فرهنگي ورزشي جوانان بسيج اين شهرستان برگزار شد، شركت كرد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 435835
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *