۰

معاون شهردار: سیل ۳۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شهری خاش وارد کرد

معاون شهردار خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: بارشهای اخیر و سیلاب افزون بر 30 میلیارد ریال به تاسیسات شهری خسارت وارد کرده که گزارش مکتوب و تصویری آن به مدیریت ستاد مدیریت بحران استان اعلام شده است.
معاون شهردار: سیل ۳۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شهری خاش وارد کرد
به گزارش   تفتان ما،عبدالوحید هاشمزهی روز جمعه  با اشاره به این که ترمیم و بهسازی آسفالت معابر و خیابان های مختلف شهری از جمله اولویت های مدیریت شهری در سال جاری بوده است، افزود: بسیاری از معابر و تاسیسات شهری خاش به سبب آسیب های وارده ناشی از بارندگی اخیر نیاز به ترمیم آسفالت و لگه گیری دارند و تلاش خواهد شد طی ماه های آینده این معابر بهسازی شوند.
وی افزود: خوشبختانه در چند نوبت بازدید مشترک فرماندار، معاونان فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و شماری از کارشناسان برخی نقاط آسیب دیده شناسایی شد و قطعا این بازدیدها موثر بوده و پس از رفع بسیاری از مشکلات، خسارتها به حداقل خواهند رسید.
هاشمزهی یادآور شد: سیل به نقاط حاشیه ای و روستاهای همجوار شهر خاش نیز خسارت وارد کرده که با حمایت و پشتیبانی فرماندار بعنوان رئیس ستاد مدیریت بحران، معاونان فرماندار، هماهنگی با بخشدار مرکزی و بسیج امکانات شهری توانستیم اوضاع را مدیریت و علاوه بر خدمات دهی به شهرنشینان به ساکنان نقاط روستایی ناصری و نصرت آباد که شرایطی بحرانی داشتند خدمات رسانی کنیم.
معاون شهردار خاش بیان کرد: اگر چه شهرداری خاش با مشکلات و محدودیت های مالی مواجه بوده اما در ماه های باقی مانده از سال جاری نیز ترمیم آسفالت معابر شهری با جدیت دنبال می شود.
هاشمزهی ادامه داد: حوزه فنی و عمرانی شهرداری خاش در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام داده اند و طی روزهای آینده معابر و خیابان های شهری، مرمت و آسفالت خواهند شد.
وی گفت: بدون تردید لگه گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری موجب افزایش رضایت مندی مردم می شود.
نادر ابراهیمی دهیار کارواندر در بخش مرکزی خاش نیز گفت: به دنبال بارشها در روزهای اخیر خسارتهای زیادی به زمینهای کشاورزی، چاهها و قنوات و راههای ارتباطی نقاط روستایی در این منطقه وارد آمده است.
وی افزود: علاوه بر خدمات دهی به روستاییان تلاش کردیم به خودروهای عبوری در راه مانده در محور ترانزیتی خاش به ایرانشهر نیز خدمات ارائه دهیم.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
انتهای پیام /ایرنا
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 436029
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *