۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

نشريه كودك مسلمان بلوچ قدمتي به اندازه تاريخ پرشكوه انقلاب اسلامي ايران دارد/ برگزاری جشنواره کودک مسلمان بلوچ در خاش + تصاویر

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: نشريه كودك مسلمان بلوچ قدمتي به اندازه تاريخ پرشكوه انقلاب اسلامي ايران دارد و اين مجله با هدف كمك به توسعه و رشد و بالندگي استعدادهاي نوجوانان استان به چاپ مي رسد.
نشريه كودك مسلمان بلوچ قدمتي به اندازه تاريخ پرشكوه انقلاب اسلامي ايران دارد/ برگزاری جشنواره کودک مسلمان بلوچ در خاش + تصاویر
سرهنگ حسن فضلي در حاشيه برگزاري جشنواره كودك مسلمان بلوچ در سالن ورزشي شهداي گمنام خاش در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با تبريك سي و هشتمين سالگرد تاسيس نشريه كودك مسلمان بلوچ، اظهار كرد: اين جشنواره با هدف گراميداشت سالگرد تاسيس اين نشريه و در راستاي شناسايي دانش آموزان نخبه و جذب و معرفي آنان برگزار شده است.
 
وي تصريح كرد: كمك به توسعه و رشد و بالندگي استعدادهاي نوجوانان، ايجاد محيطي شاداب و با نشاط و همچنين افزايش سطح آگاهي اسلامي و انقلابي از ساير اهداف برگزاري اين جشنواره است.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه ايام الله دهه مبارك فجر همواره خون تازه اي در رگ هاي ملت كشور جاري مي شود، گفت: امام راحل بعد از سالها تبعيد سرانجام در 12 ميهن 1357 به ايران بازگشت و در اين خصوص سخنراني بسيار آتشيني در بهشت زهرا انجام داد.
 
وي بيان كرد: حضور پرشور و گسترده دانش آموزان شيعه و سني در جشنواره چكان انقلاب به نوعي پيام آور مهر، محبت، اتحاد، دوستي و همگرايي است كه بايد اين مسئله مهم تقويت شود.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش با بيان اينكه انتشار اين مجله براي كودكان 8 تا 15 ساله از اوايل پيروزي انقلاب آغاز شد، گفت: اين نشريه قدمتي به اندازه تاريخ انقلاب شكوهمند ايران اسلامي دارد و با اجراي اينگونه جشنواره ها كودكان و نوجوانان با اهداف و برنامه هاي نشريه آشنا شدند.
 
وي اذعان كرد: مردم هميشه درصحنه ايران با رهبري امام راحل عليه حكومت ظالم و جنايتكار ستمشاهي جنگ كردند و سرانجام در 22 بهمن 1357 ايثار و رشادت و جانفشاني هاي اين مردم با پيروزي انقلاب و استمرار نظام به ثمر نشست.
 
سرهنگ فضلي اظهار كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي كه در حال حاضر بسياري از معادلات و نقشه هاي شوم دشمنان را برهم زده است داراي پيام هاي بسيار زيادي براي نسلهاي جوان جامعه است كه ضروري است با برنامه ريزي و هماهنگي مناسب و بهره مندي از ظرفيت هاي زياد اين پيام به جوانان و نوجوانان كه دوران هشت سال جنگ تحملي نبودند منتقل شود.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ در حاشيه اين جشنواره كه با حضور فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش، نماينده سردار معروفي فرمانده سپاه سلمان استان و جمعي از مسئولان برگزار شد، برنامه هاي طنز آموزنده، موزیکهای شاد و سرودهای محلی و دانش آموزی، مقاله و دكلمه توسط اقبال شهنوازي و شعرخواني توسط فرشته حسين زهي و نيز تئاتر اجراء شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 436323
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *