۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي؛

طرح هاي اقتصادمقاومتي و محروميت زدايي سپاه در سيستان و بلوچستان زمينه امنيت پايدار و اشتغال را ايجاد كرده است/ دشمنان از گسترش خدمات سپاه در استان هراس دارند

نماينده مردم شهرستان خاش و عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: طرح هاي اقتصادمقاومتي و محروميت زدايي سپاه در سيستان و بلوچستان زمينه امنيت پايدار و اشتغال را ايجاد كرده و اين اقدامات ستودني و افتخارآفرين است.
طرح هاي اقتصادمقاومتي و محروميت زدايي سپاه در سيستان و بلوچستان زمينه امنيت پايدار و اشتغال را ايجاد كرده است/ دشمنان از گسترش خدمات سپاه در استان هراس دارند
علي كرد در خصوص اقدامات سپاه در راستاي محروميت زدايي در استان سيستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه هدف از تشكيل سپاه حفظ و حراست و محروميت زدايي در جامعه است، اظهار كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به فرمان امام راحل تشكيل شد و اين نهاد مردمي و انقلابي نقش بسيار مهم و تعيين كننده اي در حركت هاي انقلاب، از ابتداي پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي تاكنون داشته است.
 
وي با اشاره به افتتاح و بهره برداري 823 طرح محروميت زدايي در استان سيستان و بلوچستان توسط سپاه، تصريح كرد: سپاه با توجه به ظرفيت و توانمندي هاي كه دارد در جهت انجام رسالتي خود در طول سه دهه از انقلاب اسلامي ايران در تمامي عرصه ها به خوبي درخشيد كه محروميت زدايي نيز يكي از اين عرصه هاست.
 
كرد با بيان اينكه سپاه از مردم و براي مردم است، گفت: با اجراي پروژه هاي محروميت زدايي و اقتصادمقاومتي در استان، امنيت پايدار نيز ايجاد مي شود.
 
* آرزو میکنیم خداوند جان بر کفان سپاه را حفظ کند
وي با بيان اينكه آرزو میکنیم خداوند جان بر کفان سپاه را حفظ کند، خاطرنشان كرد: سپاه همواره در تمامي ميدان ها و عرصه ها حضوري فعال و هميشگي دارد و در همه سالهاي بعد از انقلاب سپاه با مردم منطقه همراه بوده و مردم نيز مشاركت و مساعدت بسيار خوبي در كليه عرصه هاي سازندگي، امنيت، فرهنگي و انتظامي داشتند.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: اقدامات و فعاليت هاي سپاه براي ملت ايران اسلامي غرور آفرين بوده و به معناي واقعي عزت، صلابت، اقتدار و افتخار را براي مردمان اين كشور و استان به ارمغان آورده است.
 
*سپاه همانند دژي مستحكم در برابر استكبار جهاني ايستادگي كرده است
وي با بيان اينكه سپاه همانند دژي مستحكم در برابر استكبار جهاني ايستادگي كرده است، افزود: سپاه جهت حفظ نظام و دستاوردهاي انقلاب و نظام با تمام قدرت در ميدان حضور دارد و تسلط كامل بر مرزها و امنيت خصوصاً جنوب شرق كشور دارد كه اين مايه افتخار است.
 
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پروژه هاي محروميت زدايي در شهرستان خاش، بيان كرد: دو مدرسه در روستاهاي نادرآباد و نوكجو محل عروج معلم فداكار با هزينه 700 ميليون ريال توسط سپاه در راستاي محروميت زدايي در شهرستان خاش افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
 
وي با بيان اينكه اقدامات سپاه در رفع محروميت از چهره مردمان اين استان توسط سپاه بسيار تحسين انگيز است، اظهار كرد: سپاه تاكنون به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در هر عرصه و زمينه اي كه ورود كرده است به خوبي درخشيده و با موفقيت و سربلندي از رسالت خود بيرون آمده است.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 436361
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *