۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مردم شهرستان خاش با حضور گسترده، پایداری خود را به نظام ثابت کردند/ حضور فراگیر مردم ایران در جشن پیروزی اتقلاب تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است

امام جمعه خاش در خطبه های این هفته نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم شهرستان خاش با حضور گسترده، پایداری خود را به نظام ثابت کردند و تودهنی محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ زدند و ثابت كردند تا خون در رگ دارند اجازه نفوذ دشمن به داخل كشور عزيز ايران را نخواهند داد.
مردم شهرستان خاش با حضور گسترده، پایداری خود را به نظام ثابت کردند/ حضور فراگیر مردم ایران در جشن پیروزی اتقلاب تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسین میری در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: یکی از نشانه‌های تقوای الهی تولی و تبری است که امروز بايد همگان اين مسئله مهم را مورد توجه و دقت قرار دهند.
 
وي افزود: با رعايت تقوا و واجبات انسان به رستگاري و سعادت مي رسد و لذا بايد واجبات را انجام و از محرمات نيز دوري كند.
 
حجت الاسلام ميري با بيان اينكه مردم شهيدپرور شهرستان خاش مانند هرساله بار ديگر حماسه آفريدند، گفت: مردم ايران اسلامي با حضور دشمن شكن خود در راهپيمايي 22 بهمن ثابت كردند كه همواره پشتيبان نظام و رهبري هستند و با بصيرت و بيداري از آرمان ها و دستاوردهاي عظيم انقلاب دفاع و پاسداري مي كنند.
 

وی با بيان اينكه انقلاب اسلامي با رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري به اوج شكوفايي و سربلندي مي رسد، خاطرنشان كرد:  انقلاب شكوهمند ايران اسلامي به دليل اينكه اعتقاد به تقوا و ايمان داشت به پيروزي رسيد و پيام حضور مردم در راهپيمايي دشمن شكن 22 بهمن اين است كه بايد آمريكا و خصوصاً رييس جمهور جديدش بداند كه ملت ايران همچنان دشمن قسم خورده انان است و هرگز به آنها اعتماد نخواهد كرد.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به سخنان سخيف و زشت رييس جمهور جديد آمريكا و دست بند زدن به كودك 5 ساله، گفت:  اين رييس جمهور هنوز الفباي سيسات را ياد ندارد و بايد بداند كه هرگز تحريم و تهديد آنها در اراده آهنين و سنگين ملت غيور و هميشه در صحنه ايران جاي ندارد.
 
حجت الاسلام ميري با تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، خاطرنشان كرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) تنها فردي بودند كه بعد از رحلت جانگداز پدر عزيزش با توجه به خفقاني كه در جامعه ان زمان بود و حضرت (ع) را در نهايت غربت و تنهايي قرار دادند از هزاران مرد قوي توانست بيرق مبارزه با ظلم را بر دوش بكشد و زير بار ظلم نرود.
 
وي ادامه داد: بايد در ايام فاطميه حرمت اين ايام حفظ شود و از برگزاري مراسمات جشن و شادي خودداري شود.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به 25 بهمن سالروز حكم حضرت امام خميني(ره) بر ارتداد سلمان رشدي، گفت: امام خميني(ره) در اين روز و در سال 1367 بت شكني كرد و دستور به ارتداد سلمان رشدي داد و ما نيز تا به امروز بر اجراي حكم امام راحل اصرار داريم.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با جمعي از فرماندهان و كاركنان نيروي هوايي و قرارگاه پدافند هوايي ارتش، اذعان كرد: سخنان رهبر انقلاب براي دوستداران نقلاب آرامشي ايجاد كه با استقامت و قدرت بيشتر در برابر ياوه گويي هاي استكبار جهاني ايستادگي كنند.
 
رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان خاش اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار با لحني كنايه و طنزآميز از ريس جمهور جديد آمريكا قدرداني كردند و فرمودند:" ما از این آقای تازه آمده متشکریم چراکه زحمت ما را کم کرده و با نشان دادن چهره واقعی امریکا، حرفه‌ای 38 ساله جمهوری اسلامی ایران را درباره فساد سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی دستگاه حاکم بر آمریکا ثابت کرده است".
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 436437
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *