۰

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان وموسسه خیریه محسنین زاهدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان وموسسه خیریه محسنین زاهدان خبر داد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان وموسسه خیریه محسنین زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،محمد جهانتیغی امروز  در زاهدان اظهار کرد: در راستای تکمیل و ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های حرفه‌ای متقاضیان و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور آنها در عرصه‌های مهارتی و برگزاری دوره‌های آموزشی مشارکتی این تفاهم‌نامه همکاری آموزشی فی مابین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و موسسه خیریه محسنین منعقد شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: طبق این تفاهم نامه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان متعهد به اجرای دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان موسسه خیریه محسنین شده و موسسه خیریه محسنین تامین مکان و تجهیزات آموزشی را متقبل شده است.
این مسؤول برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی با اولویت رشته های خدماتی و فنی شامل جوشکاری،تاسیسات حرارتی و صنعتی، تعمیر آسانسور،درودگرو کابینت سازی mdf،تعمیر ماشینهای سواری و بنزینی و برق خودرو،صافکاری و نقاشی خودرو تعمیر لوازم خانگی سرد کننده، برقی و گردنده، تعمیر آبگرمکن و لوله کشی آب سرد و گرم را از مهمترین تعهدات ادره کل آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد. 
جهانتیغی خاطرنشان کرد: همچنین دوره‌های آموزشی تزئینات لباس، نقاشی روی پارچه، کیف دوزچرم، سوزن دوزی، پرورش جوجه محلی با استفاده از امکانات بخش دولتی نیز از مفاد این تفاهم نامه است.
وی ادامه داد: از سایر مفاد این تفاهم نامه اجرای دوره های آموزشی تکمیلی کارآفرینی و بازاریابی جهت شناخت بیشتر افراد از بازار کار و مشاغل موجود و راهنمایی و مشاوره جهت افزایش انگیزه و شناخت بیشتر عوامل دخیل در بازار کارویژه مددجویان موسسه و نیز برگزاری آزمونهای تئوری و عملی پایان دوره و صدور گواهینامه منوط به گذراندن کامل ساعت استاندارد آموزشی و موفقیت در آزمونها است.
جهانتیغی با اشاره به تعهدات طرف دیگر این تفاهم نامه تاکید کرد‌: تامین فضای مناسب جهت اجرای دوره‌های آموزشی ، پرداخت هزینه ها مورد توافق با آموزشگاه های آزادبرای دوره‌هایی که به دلیل وجود محدودیت‌های قانونی توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود و نیز تامین مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز اجرای دوره‌های آموزشی از تعهدات موسسه خیریه محسنین است. 
انتهای پیام/فارس
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 436474
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *