۰
فرمانده مرزبانی کشور:

مرزهای ایران از امنیت خوبی برخوردار است/ پاکستان آن طور که باید در تامین امنیت مرزهای مشترک همکاری ندارد

فرمانده مرزبانی کشور گفت: پاکستان آن طور که انتظار داریم در تامین امنیت مرزهای مشترک همکاری ندارد، هنوز هم افرادی که شرارت می‌کنند به مرز پاکستان متواری می‌شوند، در آنجا ساکن هستند و به سمت مرزهای ما می آیند و شرارت می‌کنند.
مرزهای ایران از امنیت خوبی برخوردار است/ پاکستان آن طور که باید در تامین امنیت مرزهای مشترک همکاری ندارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سردار قاسم رضایی امشب در زاهدان با اشاره به امنیت حاکم بر مرزهای کشور اظهار کرد: مرزهای کشور به ویژه جنوب شرق از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.
فرمانده مرزبانی کشور افزود: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بر خلاف تمامی توطئه‌های دشمنان در کشورهای همجوار، ایران اسلامی امن است و 22 بهمن ملت ایران به تمام دشمنان پاسخ کوبنده دادند.
این مسؤول ادامه داد: مرزبانان فرزندان همین ملت هستند و در تمامی مرزها مشغول خدمت رسانی هستند.
وی بیان کرد: آنهایی که با هر زبانی تهدید می‌کردند در روز 22 بهمن پاسخ خود را گرفتند، امسال هم بر خلاف تمامی توطئه‌ها شرایط بسیار خوبی را در مرزها داریم.
سردار رضایی بیان کرد: مرز سیستان و بلوچستان هم به خوبی در حال مدیریت است، در این استان با دو کشور افغانستان پاکستان هم مرز هستیم، هر دو دولت ارتباط بسیار خوبی دارند اما در مرز پاکستان انتظار بیشتری داریم و آن ارتباطی که انتظار داریم را نمی‌بینیم و هنوز هم افرادی که شرارت می‌کنند به مرز پاکستان متواری می‌شوند، در آنجا ساکن هستند و هرزگاهی هم کارهای خلاف کرده و به سمت مرزهای ما می آیند و شرارت می‌کنند.
حضور پراکنده پاکستان در مرزهای مشترک قابل قبول نیست
فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: از پاکستان آنچه انتظار است، مدیریت مرز مشترک به صورت مشترک است و اینکه حضور پراکنده داشته باشند در مرزهای مشترک درست نیست.
این مسؤول ادامه داد: برنامه‌هایی در زمینه رفاهیات مرزبانان و انسداد مرز داریم که برنامه ریزی شده در برنامه ششم شاهد اتمام برنامه‌های انسدادی در مرزهای سیستان و بلوچستان باشیم.
وی گفت: زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم است و امیدواریم که با اجرایی شدن برنامه ششم شاهد یک تحول بسیار خوب در این استان باشیم.
سردار رضایی بیان کرد: کشورهای همجوار ما دچار نا امنی هستند و مرزهای طولانی با ما دارند اما با مدیریت خوبی که شده در سال‌جاری هیچ مشکلی در داخل کشور خودمان نداشته‌ایم و امروز یک امنیت کامل را داریم و روز گذشته مردم 22 بهمن را به بهترین نحو راهپیمایی کرده و با صلابت مرگ بر آمریکا را رساتر فریاد زدند که این نتیجه وحدت در کشور است.
وی گفت: داعش نفوذها و یا جذب‌هایی را در کشور داشته که دستگاه‌های اطلاعاتی به صورت آشکار و در خفا با آنها برخورد داشته‌اند.
فرمانده مرزبانی که به همراه فرمانده نیروی انتظامی کشور عصر امروز به سیستان و بلوچستان سفر کرده است پس از بازدید از مرزها و حضور در چند نشست و برنامه، با خبرنگاران نشست خبری خواهند داشت.

انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 436508
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *