۰
با صدور پیام‌هایی جداگانه؛

مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش شهادت جمعي از مربانان غيور و دلاور ميرجاوه را تسليت گفتند

مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش با صدور پیام های جداگانه شهادت جمعي از مربانان غيور و دلاور شهرستان ميرجاوه را تسلیت گفتند.
مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش شهادت جمعي از مربانان غيور و دلاور ميرجاوه را تسليت گفتند
به گزارش تفتان ما، مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش با صدور پیام های جداگانه اي كه نسخه اي از آن ها به اين پايگاه خبري ارسال شده، شهادت جمعي از مربانان غيور و دلاور شهرستان ميرجاو تسلیت گفتند .
 
در متن پيام تسليت علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش آمده است:
 
((کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام))
همانا بهترین مرگ ها درنزدخداوندمتعال شهادت میباشدکه نصیب بهترین بندگان میشود
با کمال تاسف و تالم باخبرشدیم که عده ای از بهترین فرزندان جوان و حافظان مرزهای کشور که در نقطه صفر مرزی در حال پاسداری از مرزهای کیان اسلامیمان بودند بصورت ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که این ضایعه را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار شهداء، مردم شریف و مرزدارشهرستان میرجاوه و استان شهید پرور سیستان و بلوچستان از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم و خداوند متعال روح پاکشان را با شهداء صدر اسلام محشور كنند و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
 
همچنين در متن پيام تسليت رخشاني مدير شبكه بهداشت شهرستان خاش آمده است:
"شهادت هنر مردان خداست"
خبر شهادت تعدادی از مرزبانان غیور و دلیر سرزمینمان به دست اشرار مسلح در اقدامی تروریستی در منطقه مرزی میرجاوه موجب تأسف و اندوه فراوان شد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بهداشت و درمان شهرستان خاش بر خود لازم میدانم این حادثه دردناک را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده های داغدار این عزیزان و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض مي كنم.
 
همچنين در متن تسليت طايفه مرادزهي آمده است:
 
حرکت کور و رذیلانه ایادی استکبار جهانی و مزدورانشان در به شهادت رساندن جمعی از فرزندان فداکار جمهوری اسلامی و مدافعان مرزهای کشور، این واقعه اسفناک را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان تسلیت می گوییم و با اشاره به ضرورت حفظ وحدت بین شیعه و سنی و جلوگیری از هر گونه تفرقه که زاییده برنامه ریزی دشمنان برای مانع از رشد و تعالی کشور اسلامیمان است، شیعه و سنی را برادر و هم پیمان برای آبادانی منطقه و سعادت استان و کشور می دانیم.
دشمن می داند که ملت غیور ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری و با بصیرت و هوشیاری، هیچگاه فریب نیرنگ های رذیلانه صهیونیست جهانی را نخواهند خورد لذا سعی می نماید با حرکت های کور و غیر انسانی و غیر اخلاقی دست به چنین اقدامات جنایتکارانه ای بزنند.
مردم استان سیستان و بلوچستان، سال ها و سال هاست که به صورت مسالمت آمیز و در کنار هم زندگی و در شادی هم شاد و در غم های یکدیگر گریسته اند بنابراین امروز شیعه و سنی از شهادت جمعی از پرسنل فداکار مرزبانی بسیار اندوهگین هستند.
 
در متن تسليت اتاق اصناف شهرستان خاش آمده است:
انالله واناالیه راجعون
شهادت مظلومانه جمعی ازپرسنل خدوم وجان برکف هنگ مرزی میرجاوه که درراستای حراست وحفاظت ازمرزهای جمهوری اسلامی وتامین امنیت توسط ایادی ونوکران سرسپرده استکبارجهانی بدرجه رفیع شهادت نائل گشتندرابه پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا،خانواده های داغدیده وملت شریف ایران تسلیت عرض مي كنيم.
 
در متن تسليت طايفه شهنوازي آمده است:
بسم رب الشهداء و الصديقين

انقلاب اسلامى ايران كه انقلابى جهانى بوده و مرزهاى فكرى و معنوى جهان را در نورديده است مديون مجاهدت انانى است كه در عرصه هاى گوناگون مورد نياز انقلاب ، پيشتازى كرده و در وسط ميدان جهاد و ايثار حضورى فعال دارند . از جمله ى اصلى ترين اين ميادين كه نقش بسزايى در الگو افرينى كشور عزيزمان داشته امنيت بالا و پايدارى سرزمين پهناور است كه مديون مجاهدت و مبارزه شبانه روزى نيروهاى مسلح و امنيتى دلاور كشور عزيزمان مى باشد كه نيروى پرافتخار انتظامى (مرزبانى) در زمره ى اين جهادگران فى سبيل الله است كه مرزهاى جغرافيايى كشور عزيزمان را با شايستگى پاس داشته و توطئه هاى بى امان و لحظه اى دشمنان و گروكهاى تروريستى را خنثى و دفع مى كنند كه در اين راه خطير خونشان را نثار كردند.

ما طايفه بزرگ شهنوازى ضمن سپاس از مجاهدت هاى خستگى ناپذيرانه نيروى با صلابت انتظامى (مرزبانى) در پاسدارى از مرزهاى پهناور كشور من جمله مرزهاى جنوب شرقى كشورمان :شهادت جانگداز و تاسف بار ده تن از مرزبانان جان بركف و مخلص و با تقواى اين نيرو را در حادثه اخير در هنگ مرزى ميرجاوه را به شدت محكوم و به پيشگاه مقام معظم رهبرى امام خامنه اى دامت بركاته ،ملت شهيدپرور بويژه فرمانده و كاركنان انتظامى و خانوادهاى داغدار اين عزيزان تسليت عرض نموده و بالخصوص جوانان مرزبان و با تقوا يقيناً با خدمت بيش از پيش ادامه دهنده راه اين شهداى گرانقدر هستيم و انتقام سختى را از ضد انقلاب و گروكهاى تروريستى وابسته به استكبار جهانى خواهيم گرفت  ومردمان شريف استان سيستان و بلوچستان با وحدت  وهمدلى خويش قدردان اين امنيت پايدار و پاسدار خون شهداء خواهند بود.
 
همچنين در متن تسليت طلاب و روحانيون شهرستان خاش آمده است:
«  إنا لله وإنا إلیه راجعون»
متاسفانه کوردلان ناجوانمرد و جیره خواران استکبار جهانی بزدلانه دیگر ملت عزیز ایران را سوگوار نمودن  و در اقدامی ناجوانمردانه، چندتن از مرزبانان غیور   و فداکار کشورمان را به شهادت رساندند.
ما طلاب و روحانیون شهرستان خاش ضمن محکوم نمودن شدید این اقدام تروریستی ، این حادثه غم‌انگیز و دلخراش به شهادت رسیدن تعدای از جان‌برکفان مرزبانی نیروی انتظامی را محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌ی شهدا و مسئولین عزیز تسلیت عرض نموده، علو درجات برای شهدا و اجر عظیم و صبر جمیل برای بازماندگان را از درگاه خداوند مسئلت داریم.
 
همچنين در متن تسليت بخشداري ايرندگان خاش آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
امنیت حاصل در جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدانی است که جان خود را در راه حفظ آب، خاک و امنیت این مرز و بوم فدا کردند.
خبر شهادت تعدادی از فرزندان ايران اسلامي (مرزداران حوزه میرجاوه) باعث حزن و اندوه شد.
ضمن محكوم کردن اين اقدام رذيلانه و تأسف بار و تروريستي و تبریک و تسلیت شهادت این حافظان استقلال و امنیت کشور خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ،مردم قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی، جامعه ی خدمتگزار نیروی های مرزدار بویژه خانواده ی معزز و مکرم ایشان تسلیت عرض كرده و از خداوند متعال برای عزیزان سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزو می كنيم.
 
در متن تسليت طايفه دهاني آمده است:

《انا.لله.وانا.الیه.راجعون》
باری دیگردست استکبارجهانی ازآستین گروهک های تروریستی بیرون آمدو دراقدامی ناجوانمردانه چندتن از مرزبانان عزیز و فداکار کشورمان رابه شهادت رساندند.درشرایطی که ملت ایران ومردم استان سیستان وبلوچستان خودرا برای انتخابات وشرکت در تعیین سرنوشت کشور اماده میکنند، چنین اقداماتی برای مردم شریف استان غیرقابل تحمل است.  تایفه دهانی با محکوم كردن شدید این اقدام تروریستی ،حادثه غم انگیز ودلخراش شهادت تعدای از جان برکفان مرزبانی را محضرمقام معظم رهبری، خانواده ی شهدا و مسولین عزیز تسلیت عرض كرده و علو درجات برای شهدا واجرو#صبربرای بازماندگان را ازبارگاه الهی مسئلت داریم.
 
همچنين در متن تسليت مولوی حافظ محمد انور شهنوازی امام جماعت مسجدجامع طوبی خاش آمده است:
دشمنان وکور دلان بفهمند و بدانند که هیچ زمان با چنین برنامه های شومی که پیاده كنند نمی توانند اتحاد و همبستگی ما را بهم بزنند این امنیت و آسایشی که عزیزان و سربازان جان بر کف حضرت آقا به حول قوه الهی و با فرمایشات مقام معظم رهبری فراهم كردند هیچ زمان از دست نخواهیم داد.
 
خطاب به مزدوران همه ما ایرانی ها و خصوصاٌ مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان با تمام قدرتی که داریم از مرزهایمان پاسداری خواهیم كرد و جواب دندان شکنی به مزدوران و تمامی گروهک های تکفیری خواهیم داد همه ما پشتیبان ولایت فقیه و شهادت هستیم و از مرگ باعزت که شهادت باشد هراسی نداریم و شهادت جوانان با عزت و سربلند مرزبانی را خدمت خانواده هایشان و خصوصاٌ حضرت آقا تسلیت عرض كرده و برایشان از خداوند صبرجمیل مسئلت داریم.
 
در متن تسليت جوانان بخش ايرندگان خاش آمده است:
 بسم الرب شهدا والصديقين

وقتي وطنم، خاكم ، از خودم خانواده ام صيانتش براي ابقا ايمانم ارمانم است! وقتي رهبرم، كشورم، اولويت زندگيم است، برايم معنا ندارد چه در سنگر دانش يا دور ترين نقطه مرزي، پاي صندوق هاي راي، پشت ميزهاي خدمت ، زير اوار معدن، ميادين گازي و نفتي، براي ابقاي لاله هاي هشت سال جنگيدنهاي بدون حامي، براي شبهاي خرمشهر خونين و غواصان دست و پا بسته، والفجرها، شهداي هسته اي، شهداي جهادي، با صلابت ايستاده ام مگر ميشود از خودم نگذرم!!!

اما فرومايه ترين دشمنان با خصم ترين كمينها چشم ديدن لحظه لحظه تبلور، تحول نظام مقدسم را خاري در چشمشان ميبينند و شبانه الام را از سربازان و پرسنل كوشاي امنيت را ميگيرند، همان كه يك نعمت است ولي نعمتان با كدام رسانه ميخواهيد خوانوادهاي داغدار را مطلع كنيد؟

*جوانان پوياي ايرندگان* ضمن محكوميت حادثه ناگوار تروريستي كه منجر به شهادت برادران گلگون كفن شده را محكوم و خواستارپيگيري مطالبه قطره قطره خون شهيدانمان، عزيزانمان از كشور هاي همسايه و پرورشگاه گروهكهاي افراطي تفرقه انگيزيم تا ريشه انها را خشكانده و درس عبرتي باشد براي انكه چشمش به كمال و جمال ايران اسلامي ماست! باشد كه با صالحين و شهدا محشور گردند، همه حافظان مرز و بومم در هر سنگري كه اين توفيق است.
 
همچنين ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش و دانشگاه پيام نور نيز در پيامي شهادت مرزبانان شهرستان ميرجاوه را تسليت گفت.
گفتني است ساير اقشار و مسئولين شهرستان خاش در پيام هاي جداگانه اي كه نسخه اي از آن به اين پايگاه خبري ارسال شده بود اين حادثه غم انگيز را تسليت گفتند و با خانواده هاي اين مرزبانان ابراز همدردي كردند.
 
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 438100
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *