۰
رييس اداره تبليغات اسلامي و امام جمعه موقت خاش:

برخي از افراد با برگزاري مراسمات جشن حرمت ايام فاطميه را شكسته اند/ با حرمت شكنان برخورد قانوني و قاطع خواهد شد

رييس اداره تبليغات اسلامي و امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: متاسفانه در روزهاي اخير و در ايام فاطميه برخي از افراد در اين شهرستان مراسمات جشن و شادي برگزار كردند كه حرمت اين ايام با ارزش و مهم را شكستند كه قانون نيز با آن ها برخورد قاطع خواهد كرد.
برخي از افراد با برگزاري مراسمات جشن حرمت ايام فاطميه را شكسته اند/ با حرمت شكنان برخورد قانوني و قاطع خواهد شد
حجت الاسلام نيري در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: متاسفانه برخي از افراد با برگزاري مراسمات جشن و شادي در ايام فاطميه حرمت اين ايام را نگه نداشتند و بايد بدانند كه حرمت شكني اين ايام در تمامي مذهب و كتاب آسماني محكوم و رد است.
 
وي با بيان اينكه تكريم ايام فاطميه تكريم مقام شامخ نبي مكرم اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) و اهل بيت عصمت و طهارت(ع) است، تصريح كرد: هرچه داریم از وجود حضرت زهراي مرضيه(س) داریم که مطلوب است مردم با مراعات و احترام جایگاه این بانوی بزرگوار اسلام، ایام نوروز را سپری کنند.
 
حجت الاسلام نيري با بيان اينكه متاسفانه در روزهاي اخير شاهد برگزاري برخي از مراسمات جشن و شادي در شهرستان خاش بوديم، گفت: بايد حرمت ايام فاطميه حفظ شود و نبايد با برگزاري مراسمات شادي حرمت شكني كنيم.
 
وي اذعان كرد: طبق قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران براي حرمت شكنان ايام فاطميه مجازات بسيار سنگيني وجود دارد كه در اين خصوص با متجاوزان به شدت برخورد مي شود.
 
رييس اداره تبليغات اسلامي و امام جمعه موقت شهرستان خاش اظهار كرد: حضرت فاطمه(س) جایگاه رفیعی در بین مسلمانان اعم از شيعه و سني دارند که حفظ حرمت اين بانوي بزرگوار وظيفه شرعي و ديني همگان است.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 437039
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *