۰

برگزاری مراسم تشییع پیکرمطهر سردار شهید محبعلی فارسی در زاهدان

با حضور سردار قاسم سلیمانی مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محبعلی فارسی در مصلای قدس زاهدان برگزار شد.
برگزاری مراسم تشییع پیکرمطهر سردار شهید محبعلی فارسی در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز با حضور سردار قاسم سلیمانی، مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محبعلی فارسی در مصلای قدس زاهدان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه مردم، خانواده شهدا، نماینده ولی فقیه در  سیستان و بلوچستان، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسؤولان برگزر شد، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سردار فارسی شخصیتی بود که در دوران اسارت مامن امن رزمندگان اسلام بود.
سردار حسین معروفی افزود: کمر خمیده او برای این بود که در دوران اسارت ضربه چوبها را تحمل کرد تا دیگران ضربه نخورند و آسیب نبینند.
وی  ادامه داد: محبعلی فارسی با عشق اسارت را دنبال کرد عاقبت بخیر شد و همسر و فرزندان خود را عاقبت بخیر کرد، 25 سال زجر و درد این انسان را زمین گیر نکرد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: 15 سال برای خدا و برای حفظ ارزشها و ولایت دوری از شهر خود را تحمل کرد.
محب ما محب قلبهای همه رزمندگان و دلسوختگان بود.
وی گفت: حاج محب همچنان که در جنگ محور بود دوباره در این استان محور شد، ما باید در محضر این شهید بزرگ بیعت ببندیم و تجدید میثاق کنیم، عشقبازی در این مسیر، اندیشه محب را می‌طلبد.

گفتنی است، 12 اردیبهشت ماه جاری، سردار حاج محبعلی فارسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس ،جانباز شیمیایی و آزاده پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جراحت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و اسارت به همرزمان شهیدش پیوست.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 438235
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *