۰

نخستین مرکز هوشمند الکترونیک (مها) پلیس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

با حضور مسؤولان، نخستین مرکز هوشمند الکترونیک (مها) پلیس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
نخستین مرکز هوشمند الکترونیک (مها) پلیس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،پیش از ظهر امروز با حضور سردار سلطانی مدیرعامل گروه فناوری و ارتباطات بنیاد تعاون ناجا، نخستین مرکز هوشمند الکترونیک (مها) که به صورت خودکار و با کمترین زمان مراتب هرگونه جرم و سرقتی را به اطلاع پلیس می‌رساند در زاهدان افتتاح شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: ما همواره بر این باور هستیم که با تلاش و سختکوشی پرسنل خدوم نیروی انتظامی، امنیت واقعی و همه جانبه در این استان ایجاد کردیم که باعث عمران و آبادی و رشد استان شده است.
وی افزود: با تلاش ها و کمکی که همه دستگاه های دولتی و نیروی انتظامی با همکاری مردم عزیز انجام داده ایم، این استان یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل شده است و همه کارشناسان دست اندکار در حوزه نظم و امنیت به این امر مهم اذعان دارند.
سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در تمامی شاخص های امنیتی از وضعیت خوبی برخوردار هستیم، تصریح کرد: علی رغم اینکه استان سیستان و بلوچستان در همسایگی کشورهایی قرار دارد که بیشترین تولید مواد مخدر و از طرفی تحرکات اشرار در این منطقه زیاد می باشد ولی با توانمندی، رشادت و فداکاری های کارکنان انتظامی توانستیم از امنیت خوبی برخوردار باشیم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید به اینکه در هفته گذشته مقامات عالی رتبه نظامی و لشکری در استان حضور داشتند و این استان را از لحاظ امنیتی مورد بحث قرار دادند، بیان داشت: سرلشگر "باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از امنیت ایجاد شده در استان رضایت کامل داشتند که این رضایت بازتاب خیلی خوبی در سطح کشور ایجاد کرد که جا دارد همه ما خداوند متعال را برای این امنیت ایجاد شده شکرگزار باشیم .
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: شاهد افتتاح مرکز هشدار الکترونیکی بعد از تهران بزرگ در استان سیستان و بلوچستان هستیم که کنترل امنیت را از سنتی به نوین و الکترونیکی IT تبدیل کنیم.
سردار رحیمی بیان داشت: این پروژه ماه عسل ماه ها تلاش و پیگیری می باشد تا با کمک مسئولان و خصوصاً استاندار محترم در استان اجرایی شود تا مردم از برکات این پروژه بسیار مهم برخوردار شوند و این پروژه ان شاالله در آینده ای نزدیک با حمایت مردم و مسئولان به سایر شهرستان های استان گسترش پیدا خواهد کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اینکه در این پروژه از مکان های تجاری، اداری و صنفی و حتی منازل شخصی می‌تواند مورد پایش و کنترل الکترونیک قرار دهد، تا شهروندان در مواقع رخداد جرائم به سرعت از خدمات پلیس بهره مند شوند.
سردار رحیمی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: باید عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ کنیم تا مردم شریف و نجیب استان بتوانند زندگی با ضریب امنیتی بالا تجربه کنند و برای پیشرفت این امر مهم نیازمند حمایت مسئولان هستیم تا بتوانیم خدمات بیشتر را به مردم داده و این امنیت ایجاد شده را روز به روز ارتقاء دهیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 440628
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *