۰
جانشین فرمانده انتظامي شهرستان خاش خبر داد؛

توقيف خودرو با بيش از 44 ميليون ريال خلافي در خاش/ 242 كيلوگرم ترياك در شهرستان خاش كشف شد

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: خودروي پژو پارس با 64 فقره تخلف رانندگي و به دليل عدم پرداخت 44 ميليون و 900 هزار ريال جريمه پرداخت نشده، در اين شهرستان توقيف شد.
توقيف خودرو با بيش از 44 ميليون ريال خلافي در خاش/ 242 كيلوگرم ترياك در شهرستان خاش كشف شد
سرهنگ غلامرضا نورا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: مأموران پليس راهنمايی و رانندگی شهرستان خاش در حين انجام ماموريت در سطح حوزه استحفاظی و حين كنترل خودروهاي عبوري، يك دستگاه خودرو پژو پارس را به دليل تخطي از مقررات راهنمايي و رانندگي متوقف كردند.
 
وي با بيان اينكه ماموران راهور از مركز ثبت تخلفات راهور در خصوص تخلفات خودرو پژو پارس استعلام كردند، گفت: با استعلام از سامانه تخلفات خودرويي خودرو پژو را با 64 فقره تخلف رانندگي پس از اعمال قانون به پاركينگ منتقل و راننده خودرو برای سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
سرهنگ نورا با بيان اينكه شهروندان ضمن استعلام از سامانه راهنمايي و رانندگي در اسرع وقت جرائم خود را پرداخت كنند، ادامه داد: خلافي خودرو پژو پارس 44 ميليون و 900 هزار ريال پرداخت نشده است که طبق ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، خودرو به پارکینگ توقيف شده و تا زمان پرداخت هزينه کليه جريمه های اعمال شده در پارکينگ متوقف خواهد بود.
 
وي بيان كرد: رانندگان بايد با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي سلامتي خود و ساير همراهان خود را تضمين كنند و در صورت جريمه شدن نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام كنند و از انباشته شدن و افزايش مقدار جريمه و توقيف خودرو جلوگيري كنند.
 
سرهنگ نورا افزود: هدف از اعمال قانون توسط ماموران راهور اين است تا رانندگان به قوانين و مقررات بيشتر توجه و رعايت كنند تا سهم خود را در تامين امنيت و آسايش سايرين ايفا كنند.
 
وي همچنين از کاهش 48 درصدی سرقت ها و افزایش 11 درصدی کشف سرقت ها از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال اخير خبر داد و گفت: در ايام تعطيلات نوروز در مسئله تصادفات آمار 22 درصد كاهش داشته است و در اين مدت تعداد بيش از 94 دستگاه خودرو متخلف متوقف شده است.
 
سرهنگ نورا با اشاره به افزايش كشفيات مواد مخدر در شهرستان خاش، بيان كرد: در روزهاي اخير 242 كيلو ترياك از دو خودرو پژو 405 در محورهاي خاش به سراوان و نيز محور فرعي روستاي اسماعيل آباد كشف شد.
 

 
وي گفت: در اين عمليات ها، ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش پس از شناسايي و تحت نظر قرار داشتن سوداگران، به محض ورود به كمين يگان هاي عملياتي پليس ضمن درگيري با ماموران به با توجه به اينكه توان مقابله با پليس را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهاي حامل مواد مخدر و استفاده از تاريكي شب به آن سوي مرز متواري شدند.
 
سرهنگ نورا از كشف 150 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق خبر داد و افزود: ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش در جهت مبارزه با قاچاق كالا و ارز و با هدف از جلوگيري از هدر رفت سرمايه هاي ملي و ايراني، حين كنترل خودروهاي عبوري به دو دستگاه خودرو مشكوك و متوقف كردند.
 

 
وي اذعان كرد: در بازرسي از اين خودروها انواع كفش هاي مردانه، لوازم آرايشي با برندهاي خارجي و 200 جفت دسكش بوكس به ارزش 150 ميليون ريال كشف و ضبط شد.
 
سرهنگ نورا اظهار كرد: در اين رابطه 2 قاچاقچي دستگير و دو دستگاه خودرو توقيف و پرونده جهت تكميل سيرمراحل قانوني به مراجع قضائي ارجاع داده شد.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 438283
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *