۰

اگر کسی سیاست‌های این دولت را قبول ندارد خلاف شرع است که یک روز در مسند مدیریت و قدرت بماند!+صوت

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار ضمن تشریح گوشه‌ای از عملکرد دولت یازدهم خطاب به مدیران گفت: دفاع نکردن ما اخلاقی نیست اگر سیاست‌های این دولت را کسی قبول ندارد خلاف شرع است و خلاف انصاف است و خلاف اخلاق است که یک روز در قدرت و مدیریت بماند!
اگر کسی سیاست‌های این دولت را قبول ندارد خلاف شرع است که یک روز در مسند مدیریت و قدرت بماند!+صوت
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،جلسه شورای اداری شهرستان‌ چابهار ظهر امروز با حضور مسؤولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
سرپرست فرمانداری چابهار که بعد از انتصاب به این سمت در نخستین جلسه شورای اداری شرکت می‌کرد ضمن تشریح و تبیین سیاست‌های کاری خود، اظهار کرد: مدیریت و دستورات ما باید بر مبنای مطالعه و مشاوره پیش رود اما نباید مطالعات مانع پیشرفت و توسعه شهرستان چابهار شود.
ایوب درویشی افزود: هنوز سند توسعه شهرستان را در اختیار نداریم ادارات جزیره ای عمل می‌کنند و همپوشانی لازم را ندارند، اخیرا بازدید کردیم از محلی که قرار است در آنجا پروژه ای اجرا شود و در سال 95  نیز از یکی دو محل حدود 500 میلیون تومان اعتبار داشته، در حالی که باید تا آخر تیرماه که سال مالی است آن دستگاه تسویه کرده مسؤول آن گزارش عملکرد روند کار را ارائه دهد، مشاهده می‌کنیم  در آن محل یک مشت خاک جا به جا نشده و مدیر این مجموعه ادعا می‌کند داریم مطالعه می‌‌کنیم، 150میلیون تومان هم برای مطالعه آن در نظرگرفته‌اند در حالیکه این پروژه اصلا نیاز به مطالعه ندارد!!!
سرپرست فرمانداری ویژه چابهار افزود: امسال سال اول اجرای برنامه ششم است ظرفیت های بسیار خوبی برنامه ششم دارد که مسؤولان در حوزه کاری خود باید این برنامه را بررسی کنند و برای دریافت بودجه96 از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: ذیل کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، کارگروه‌ها و کمیته‌هایی  را داریم که دبیران آن باید این کمیته‌ها را فعال کنند و منتظر ابلاغ فرمانداری نباشند بلکه باید جلسات و بازدیدها و اقدامات لازم را در راستای اجرای وظایف اجرایی کنند.
این مسؤول گفت: باید کمیته‌ها و شوراها کاربردی باشد زیرا قرار است به دنبال این شوراها مشکلات منطقه برطرف شود و صرف برگزاری جلسه نباید جلسه‌ای برگزار شود.
وی افزود: مدیران خود را به منطقه دعوت کنید، خوشبختانه چابهار آنقدر جذابیت دارد که شما یک بار آنها را دعوت کنید 10 بار حضور پیدا می‌کنند، وزار نیزبسیار به این منطقه سفر می‌کنند که شما مدیران شهرستانی باید از طرفیت آنها استفاده کنید.
درویشی بیان کرد: این دولت به شدت به دنبال اجرای طرح تحول اداری بوده است، اید سعی کنیم سیاست‌های طرح تحول اداری را در دستگاه‌های خود اجرایی کنیم که از جمله آن برنامه دولت الکترونیک است.
سرپرست فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: ما به عنوان کارگزاران دولت باید بعد از چهارسال که دولت تصدی امور را داشته و مدیریت اجرایی کشور را در اختیار داشته باید بتوانیم جمع‌بندی از عملکرد داشته باشیم، این جمع بندی خوبی‌هایی هم دارد که اولا وظیفه قانونی ما است و بعد اینکه مردم دچار سوتفاهم و ابهام و تردید نمی‌شوند که افرادی از راه برسند با یک جمله و یک حرف ناراست دولتی که بر اساس یک فرایند قانونی  روی کار آمده را زیرسوال ببرد و حرف هایی بزنند که هم در مردم تردید ایجاد کند و هم نظام را زیر سوال ببرد ، برخی از این حرفها تهاجم به دولت نیست، زیرسوال بردن کل سازوکار است.
وی بیان کرد: ما به عنوان کارگزاران این دولت وظیفه داریم با قدرت، با صدای بلند، با عدد و رقم و نگاه کارشناسی در اختیار مردم قرار دهیم.
سخنان انتخاباتی و قابل تأمل سرپرست فرمانداری چابهار:
درویشی گفت: برخی افراد ترس دارند از عملکرد خود دفاع کنند، ما باید با شجاعت با صدای بلند  از عملکردمان دفاع کنیم زحمت کشیدیم در این نظام، داریم امور را پیش میبریم اگر شما دفاع نکنین افراد سودجو و بی انصاف می آیند و همه را زیر سوال می برند.
وی در ادامه بیان کرد: دفاع نکردن ما اخلاقی نیست اگر کسی سیاست‌های این دولت را قبول ندارد واقعا ماندن او در این مساند و امور خیانت است، حتی اگر در گوشه و کنارها رنگ عوض کند، اگر سیاست‌های این دولت را کسی قبول ندارد خلاف شرع است و خلاف انصاف است و خلاف اخلاق است که یک روز در قدرت و مدیریت بماند! بنابراین اگر قبول دارین باید تمام قد بمانید و از منافع ملی، از خدمات دولت دفاع کنید هم اکنون بهترین وقت است مصاحبه کنید و عملکرد خود را تشریح کنید!
 
    فایل صوتی سخنرانی ایوب درویشی سرپرست فرمانداری چابهار در جلسه شورای اداری
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 438638
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *