۰

شناسايي و دستگيري يک شرور مسلح در قصرقند

فرمانده انتظامي قصرقند از شناسايي و دستگيري يک شرور مسلح که اقدام به تیراندازی و برهم زدن نظم عمومی می‌کرد طي يک عمليات موفق خبر داد.
شناسايي و دستگيري يک شرور مسلح در قصرقند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حمید نوری امروز در قصرقند اظهار کرد: مأموران امنیت عمومی این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و همکاری خوب مردم از فعالیت مجرمانه فردی، مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.  
وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل اکیپی به محل اعزام که پس از حضور در محل، متهم از داخل منزل با اسلحه اقدام به تیر اندازی به سمت ماموران کرد که در پی اقدام سریع ماموران، متهم سابقه دار دستگیر شد.  
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت در سطح شهرستان است، در تحقیقات به عمل آمده به چندین فقره تیراندازی و زورگیری از شهروندان اعتراف کرد.
وی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.  
نوری ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس گفت: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می کند و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن 110، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 439001
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *