۰

نقش موثر رزمندگان سیستان و بلوچستان در عملیات کربلای یک

معاون اجرایی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گردان ۴۰۹ که از رزمندگان سیستان و بلوچستان تشکیل شده بود در عملیات کربلای یک نقش به سزا و تعیین کننده‌ای داشتند.
نقش موثر رزمندگان سیستان و بلوچستان در عملیات کربلای یک
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدعلی پور احمدیان امروز در زاهدان اظهار کرد: مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای یک با حضور خانواده معظم شهدا، آحاد مردم شهید پرور و مسئولان و رزمندگان و ایثارگران برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم توسط سپاه سلمان و هماهنگی قرارگاه قدس سپاه مستقر در استان سیستان و بلوچستان راس ساعت ۲۰  روز شنبه ۱۰ تیر ماه سال جاری در محل حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.
معاون اجرایی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در تشریح عملیات آزاد سازی مهران اضافه کرد: بعد از تصرف شهر مهران توسط دشمن در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۶۵ حضرت امام خمینی (ره) دستور دادند شهر مهران باید سریعا از دست دشمن آزاد شود.
پور احمدیان خاطرنشان کرد: عملیات کربلای یک در تاریخ ۹ تیر ماه ۶۵ با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) شروع شد که یکی از محورهای اصلی عملیات کربلای یک لشکر ۴۱ ثارلله بود.
وی با بیان اینکه شهر مهران و ارتفاعات مهم قلاویزان توسط رزمندگان اسلام آزاد و در اختیار نیروهای ما قرارگرفت گفت: گردان ۴۰۹ که از رزمندگان سیستان و بلوچستان تشکیل شده بود در این عملیات نقش به سزا و تعیین کننده ای داشتند.
معاون اجرایی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سردار حاج محبعلی فارسی از فرماندهان لشکر ۴۱ ثارالله بود بیان داشت: سردار فارسی در این عملیات رشادت‌های بسیار از خود نشان و نقش مهمی در آزاد سازی ارتفاعات قلاویزان داشت.
انتهای پیام/
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 439906
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *