۰

دستگیری سارقان مسلح در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس ایرانشهر

فرمانده انتظامي ايرانشهر از دستگیری دو سارق مسلح در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارقان مسلح در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس ایرانشهر
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،دوستعلی جلیلیان امروز  در زاهدان اظهار کرد: طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه مغازه بلافاصله مأموران کلانتری 12 شهرستان به محل اعزام شدند.
این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه توسط مأموران پلیس مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت دو ترکه که یکی از آنها سلاح کلت کمری داشته ضمن تهدید شاکی، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، مبلغ 800 هزار ریال وجه نقد و مدارک شناسایی وی می‌کنند.  
وی ادامه داد: ماموران بلافاصله ضمن اجرای طرح مهار، اقدام به گشت زنی هدفمند در سطح حوزه کرده و در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی موتورسیکلت و راکب آن می شوند.
جلیلیان به تلاش سارقان برای فرار از دست مأموران اشاره و تصریح کرد: این سارقان مسلح پس از مشاهده ماموران برای مخفی شدن در منزل یکی از شهروندان اقدام به تهدید وی می‌کنند اما در نهایت توسط مأموران پلیس دستگیر شدند.  
فرمانده انتظامی ایرانشهر ضمن اشاره به دلالت سارقان به کلانتری و اقرار به جرم ارتکابی، خاطرنشان کرد: اموال کشف شده از سارقان پس از رسیدگی، به مالک پس داده شد که این امر رضایت خاطر شاکی را به همراه داشت.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 437874
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *